مشمولانی که دو نوبت واکسن کرونا را تزریق کرده اند، باید به سامانه سلامت مراجعه و گزینه دریافت کارت واکسن را انتخاب کرده و در نهایت کارت واکسن بارکد دار را پرینت بگیرند.

خبر مهم برای مشمولان اعزام به خدمت درباره واکسن کرونا

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: مشمولان اعزام به خدمت از اول دی ماه ملزم به ارائه کارت واکسن کرونا به مراکز آموزش رزم مقدماتی نیروهای مسلح هستند.

سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای تاکید کرد: مشمولانی که از یکم دی ماه به بعد به خدمت اعزام می شوند، باید برای تزریق دو نوبت واکسن کرونا اقدام کنند در غیر این صورت در یگان های آموزشی پذیرش نمی شوند.

لازم به ذکراست؛ مشمولانی که دو نوبت واکسن کرونا را تزریق کرده اند، باید به سامانه سلامت مراجعه و گزینه دریافت کارت واکسن را انتخاب کرده و در نهایت کارت واکسن بارکد دار را پرینت بگیرند.

در ادامه این اطلاعیه می خوانید: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال خبرسربازی در پیام رسان سروش به نشانی  khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید