ترسناک ترین جنایت سال با طرح رعد پلیس فاش شد و قاتل دختر فراری پرده از اقدامات شیطانی اش برداشت.

دستگیری عاملین وحشتناک ترین پرونده قتل سریالی دختران فراری در تهران / عکس + فیلم ترسناک

به گزارش سلام نو، قاتل سریالی در تهران دستگیر شد. با دستگیری قاتل سریالی در خیابان خرمشهر جزئیات جنایت هولناک در یک خانه فاش شد. دختر جوان در یک خانه توسط قاتل سریالی با ضربات پیچ گوشتی به قتل رسید.  قاتل سریالی به فردی گفته می شود که چند نفر را به قتل رسانده باشد. با توجه به پیدا شدن ۲ جسد دختر دیگر احتمال می‌رود، متهم یک قاتل سریالی باشد.

ساعت ۶ عصر دوشنبه ۱۵ آذر ماه ماموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در راستای اجرای طرح رعد پلیس با توجه به اینکه اطلاعاتی از پاتوقی مرموز درخیابان خرمشهر محله کمیل به دست آورده بودند عملیات بررسی از این پاتوق را با هماهنگی مقام قضایی به اجرا گذاشتند.

ماموران کلانتری وقتی پای در این پاتوق مرموز گذاشتند با مرد میانسالی که در خانه حضور داشت روبرو شدند و سپس به بازرسی خانه پرداختند که با جسد یک دختر جوان که داخل ۲۱ کیسه زباله بسته بندی شده بود روبرو شدند و در ادامه با یک دختر ۲۰ ساله که داخل کمد دیواری و یک دختر ۲۱ ساله که در اتاق زندانی شده بودند روبرو شدند.

همین کافی بود تا بازپرس وهابی از شعبه ۲ دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای تحقیق پای در صحنه جرم بگذارند.

۲ دختر جوان که یکی از آنها ۲ سال و نیم و دیگری ۸ ماه قبل، پس از فرار از خانه شان به تهران سفر کرده بودند و در چنگال مرد شیطان صفت که امیر نام دارد گرفتار شدند.

۲ دختر جوان که از مرد شیطان صفت ترس داشتند ادعا کردند که امیر وقتی متوجه فرار دختر جوان از خانه می شود او را در جلوی خانه گرفته و پس از انتقال به داخل خانه به قتل رسانده و ما را هم تهدید می کرد که اگر به فکر فرار باشیم ما را هم خواهد کشت.

دختران ادعا کردند که در این مدت تنها نان خشک و آب غذای آنها بوده و از ترس جرات اعتراض یا فرار نداشته اند.

اعتراف به قتل از سوی مرد نگهبان

مرد میانسال که نگهبان جسد و ۲ دختر فراری بود در همان تحقیقات ابتدایی گفت: برادرم با همدستی خواهرمان دختر جوان را با ضربات به قتل رسانده است.

کارآگاهان که احتمال می دادند امیر برای سرکشی به خانه باز می گردد در کمین وی نشستند و خودروهای پلیس از صحنه جرم دور شد تا اینکه ساعت ۸ شب عامل این جنایت به محل جرم بازگشت و تیم جنایی پلیس آگاهی تهران در عملیاتی غافلگیرانه امیر را قبل از اینکه از ماجرای حضور پلیس و فاش شدن قتل هولناک با خبر شود دستگیر کردند.

تجسس های پلیسی ادامه داشت و کارآگاهان ساعت ۲۰:۳۰ در عملیاتی دیگر خواهر قاتل را در مخفیگاهش در همان منطقه دستگیر کردند.

اعتراف مردشیطان صفت

کارآگاهان در تحقیقات میدانی و بازجویی از متهم پی بردند که امیر سال ۹۳ در یک پرونده جنایی به اتهام قتل غیرعمد یک زن بازداشت و به پرداخت دیه محکوم شده است و پس از آزادی به صورت اقساط دیه زن جوان را پرداخت می کند.

امیر در ترمینال جنوب برای مسافرخانه ها و هتل ها، مسافر پیدا می کرده و زمانیکه با دختران فراری روبرو می شود با این بهانه که به دختران مجرد اتاق نمی دهند و با چرب زبانی آنها را برای نیت شوم خود به مخفیگاه خود در خیابان خرمشهر کشانده است.

کشف جسد دختر فراری در تهران

دختر جوان که به قتل رسیده روز جنایت که ۴ ماه قبل بوده تصمیم به فرار گرفته که عامل جنایت با اطلاع از نیت دختر جوان و زمانیکه خواهرش نیز در این پاتوق شیطانی حضور داشته با پیچ گوشتی، دختر جوان را به قتل می رساند و برای اینکه راز این جنایت پنهان بماند جسد را در خانه و داخل کیسه های زباله نگهداری کرده است.

احتمال سریالی بودن قتل دختران فراری

با توجه به اینکه چندی قبل و در ماه های گذشته جسد ۲ دختر در خیابان کاشانی و یکی از خیابان های نزدیک محل زندگی امیر پیدا شده است احتمال می رود که این دختران نیز به دست این جوان شیطان صفت به قتل رسیده اند و او یک قاتل سریالی باشد.

بنا بر این گزارش، بازپرس وهابی از شعبه ۲ دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گیرد و تجسس های پلیسی در این پرونده جنایی ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید