واتساپ به کاربران این امکان را می‌دهد تا پیام‌های خود را در زمان مشخص به طور خودکار حذف کنند.

اضافه شدن قابلیت جدید به واتساپ / امکان مخفی‌ کردن چت فراهم شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، واتساپ قابلیت جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کرده که به کاربران این  امکان را می‌دهد تا پیام‌های خود را در زمان مشخص به طور خودکار حذف کنند. در همین راستا مدیرعامل واتساپ گفت: "برای استفاده از این قابلیت جدید کاربران  باید واتساپ خودشان را به روز کرده و سپس با رفتن به تنظیمات و فعال کردن قابلیت جدید، پیام‌های خود را به‌ طور خودکار حذف کنند. هنگامی که این ویژگی برای اولین بار در نوامبر سال گذشته راه اندازی شد، پیام کاربران فقط تا هفت روز ناپدید می‌شد. اما با ویژگی جدید کاربران می‌توانند پیام‌های خود را  تا  ۹۰ روز نگه داری و سپس حذف کنند."


مدیر عامل واتساپ همچنین گفت:" فعال کردن ویژگی پیام‌های ناپدید شده به‌طور پیش‌فرض بر چت‌های موجود تأثیری نخواهد داشت. هنگامی که یک چت انفرادی جدید را شروع می‌کنید، اعلانی ظاهر می‌شود که می‌گوید ویژگی پیام‌های ناپدید شده فعال است. کاربران می‌توانند تنظیمات را برای چت‌های فردی خاموش کنند.

اگرچه تنظیمات پیش‌فرض جدید روی چت‌های گروهی تأثیری نمی‌گذارد، واتساپ می‌گوید هنگام ایجاد گروه‌ها گزینه جدیدی اضافه کرده که به شما امکان می‌دهد ویژگی پیام‌های ناپدید شونده را فعال کنید.گفتنی است که ویژگی‌ جدید اکنون برای تمام سیستم عامل‌ها در دسترس هستند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید