یک دلار جنجالی که به تازگی از بانک مرکزی آمریکا خارج و در برابر صادرات کود وارد کشور شده ضمن تاکید بر ارزش‌های خود گفت: آن‌هایی که دنبال پایین کشیدن قیمت من هستند بهتر است اول سراغ یورو، یوآن و روبل بروند. اصلا اگر خیلی این کاره هستند بروند و به ریال یاد بدهند که چگونه خودش را بالا بکشد.

یک دلار تازه از آمریکا رسیده: من پایین نمی‌کشم!

سلام نو – سرویس بی‌مزگی: اخیرا قیمت دلار بار دیگر به ۳۰ هزار تومان رسیده و است و وارد کانال جدیدی شده است. در حالی که مسئولان نسبت به آرامش بازار و کاهش قیمت دلار ابراز امیدواری می‌کنند یک دلار تازه رسیده از آمریکا به سلام نو گفت که به هیچ عنوان قصد پایین کشیدن قیمت خود را ندارد.
این دلار جنجالی که به تازگی از بانک مرکزی آمریکا خارج و در برابر صادرات کود وارد کشور شده ضمن تاکید بر ارزش‌های خود گفت: آن‌هایی که دنبال پایین کشیدن قیمت من هستند بهتر است اول سراغ یورو، یوآن و روبل بروند. اصلا اگر خیلی این کاره هستند بروند و به ریال یاد بدهند که چگونه خودش را بالا بکشد.
این دلار نو و خوشرنگ ضمن ابراز رضایت از عملکرد خود در بازارهای مالی افزایش قیمت نسبت به ریال را حق خود دانست و گفت: شما به برش من دقت کنید. اصلا از بوی من لذت می‌برید. واقعا اگر خود شما بودید اجازه‌ی کاهش قیمت را به خود می‌دادید؟
وی ضمن انتقاد از مسئولان ایران گفت: آقایان مسئول به جای پایین کشیدن من دنبال بالا کشیدن ریال باشند و به جای تحت فشار گذاشتن من خودشان را تحت فشار بگذارند.
این دلار پرحاشیه در واکنش به کاهش ارزش دلار در بازار جهانی گفت: این شایعات توسط هوداران بیت کوئین مطرح شده و دلار همچنان با ارزش‌ترین پول دنیا است.
وی با اشاره به خط خط برش دور خود گفت: شما به خط برش من دقت کنید! کدام پوند، کدام دینار و کدام یورو خط برش من را دارد!؟ شما اصلا متوجه هستید من کجاها را دیده‌ام؟ کجاها رفته‌ام؟ شما تا به حال دست جنیفر لوپز را از نزدیک دیده‌اید؟
این دلار در پاسخ به این پرسش که آیا خودش دست جنیفر لوپز را دیده است یا خیر گفت بله! من خیلی جاهای دیگر خانم لوپز را هم دیده‌ام. وی در واکنش به این سوال که کجاها؟ سکوت کرد و از ادامه پاسخ طفره رفت.
این دلار در ادامه با انتقاد از کسانی که دنبال بالا و پایین کردن مداومش هستند گفت: متاسفانه برخی افراد که اهداف خاصی را دنبال می‌کنند مدام دنبال بالا و پایین کشیدن من هستند اتفاقی که آن‌ها دوستش دارند ولی خود من را بدبخت کرده.
این دلار در انتها درباره وضعیت بازاراش در آینده گفت: من امیدوارم بتوانم به روند صعود خود ادامه دهم و به صورت پیوسته خود و تمام بازارها را بالا بکشم.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    0 0
    خیلی بامزه بودش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید