بهاره رهنما بازیگر جنجالی سینما و تلویزیون با انتشار تصویری از خود و همسرش در صفحه شخصی اینستاگرامش به حواشی اخیر درباره جدایی از همسرش واکنش نشان داد.

تیپ پلنگی بهاره رهنما و همسر دومش / عکس

بهاره رهنما ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک متولد شد . بهاره رهنما بازیگر ، فیلمنامه نویس و نویسنده کتاب است. بهاره رهنما فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد. بهاره رهنما در روستای هزاوه اراک بعنوان فرزند دوم به دنیا آمد ، یک خواهر بزرگتر بنام بهانه متولد ۱۳۴۳ و یک برادر دوقلو بنام رهام دارد که دکتر می باشد. پدر بهاره رهنما مرحوم جلال رهنما تاجر و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد.

پیج های مختلف از جدایی بهاره رهنما و حاجی خبر دادند باید دید ایا این مسیله صحت دارد یا خیر در ادامه تصاویری از بهاره رهنما در ترکیه را می بینید .

بهاره رهنما

تولد لاکچری بهاره رهنما آذر ۱۴۰۰

بهاره رهنما روز چهارشنبه ۱۰ آذر تولد ۴۸ سالگی خود را با یکم بریز و بپاش برگزار کرد و عکس های این تولد لاکچری خود را در معرض عموم گذاشت.

او چند هفته پیش با نادیده گرفتن وضعیت اقتصادی کشور در چند دهه اخیر گفته بود هرکسی بعد از ۳۰ سال نتونه زندگی خوبی داشته باشه ، آدم بی دست و پاییه !
شوهر پولدار و بریز بپاش

بهاره رهنما در ازدواج دوم خود با آقای «امیر خسرو عباسی» مالک برند آرایشی بهداشتی هاینس و ژاکسیاست سبک زندگی متفاوتی را پی گرفته است.

او بیشتر از قبل حالا به خودش می رسد و اگر پیگیر صفحه مجازی ایشان باشید اغلب تصاویر سفرهای خارجی اش یا انواع مدل های آرایشی او را خواهید دید.

از مدلینگ تا رستوران داری

خانم بازیگر علاوه بر بازی در فیلم و سریال در عرصه مدلینگ و تبلیغ آرایشگاه ، انجام کار مادلینگ نیز فعالیت چشمگیری دارد.

او علاوه بر فعالیت های مختلف هنری در منطقه سعادت آباد تهران نیز صاحب رستوران «گوزن» می باشد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید