فک دریایی برای در امان ماندن از نهنگ های قاتل به داخل قایق ماهیگیر پرید.

پناه بردن فک به قایق ماهیگیران از دست نهنگ های قاتل / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که یک فک پس از محاصره شدن توسط تعدادی نهنگ به داخل یک قایق می‌پرد به ویدئویی داغ تبدیل شده است. در این ویدئو این فک پس از آنکه مورد تعقیب و محاصره چند نهنگ قاتل قرار می گیرد برای نجات جان خود وارد یک قایق ماهیگیری می شود.

این ویدئو نشان می‌دهد این حیوان با بالا کشیدن خود به داخل قایق تلاش می کند تا از دست نهنگ‌های گرسنه جان سالم به در ببرد. در این ویدئو ماهیگیر با دیدن فک که در تلاش برای بالا کشیدن خود به داخل قایق است به طرف دیگر قایق رفته و نظاره گر این صحنه می‌شود. در این ویدئو دست کم چهار نهنگ قاتل که برای شکار فک قایق را محاصره کرده اند دیده می شوند.در انتهای ویدئو در صحنه ای حیرت انگیز در حالی که فک از داخل قایق به شکارچیان خود زل زده دیده می‌شود. این ویدئو در استان بریتیش کلمبیا کانادا تهیه شده است.

فک در قایق

کیرک فراسر، این ویدئو را در توئیتر خود منتشر کرد. بنا به گفته او این فک پس از بالا آمدن از قایق در کنار موتور پنهان شد. او در این باره گفت: "اولین بار در عمرم بود که نهنگ های قاتل را از نزدیک می دیدم. هرگز چنین صحنه ای را ندیده بودم.  ما در این رویارویی دخالت نکردیم و حتی طرف فک را نگرفتیم.  همه چیز به خودی خود اتفاق افتاد."

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید