کمیته‌ ویژه‌ای با حضور اداره منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، محیط زیست، صمت، نماینده فرمانداری و نماینده دادگستری تخلفات صورت گرفته در این حوزه را با جدیت بررسی خواهند کرد.

فاجعه عظیمی که در کمین تبریز است!

به گزارش سلام نو به نقل از آفتاب نیوز، بهروز مهدوی در جلسه بررسی وضعیت مراتع و منابع طبیعی اظهار داشت: وظیفه انسانی، اخلاقی و قانونی ماست که حافظ حقوق مردم همچنین حقوق دولت و نظام باشیم. به هر قیمتی باید با سازوکارهای قانونی، منابع طبیعی حفظ شود و مانع از تخریب این عرصه‌ها شویم.

مهدوی گفت: گزارشات و تصاویر واصله از منابع طبیعی در اطراف تبریز گویای شکل‌گیری یک فاجعه زیستی و طبیعی در منطقه است که در آینده نزدیک زندگی و سلامت مردم روستاهای شهرستان و شهر تبریز را تهدید خواهد کرد.

وی، برداشت‌های غیراصولی، غیرکارشناسانه و خودسرانه‌ شن و ماسه و پوکه معدنی در اطراف تبریز را علت اصلی تخریب مراتع، زمین‌های کشاورزی و از بین رفتن راه‌ها دانسته و بیان داشت: به استناد مصوبات سال ۱۳۹۲ و مصوبات شورای تأمین شهرستان، صدور مجوز جدید برداشت شن و ماسه در اطراف تبریز ممنوع است.

فرماندار تبریز یادآور شد: کمیته‌ ویژه‌ای با حضور اداره منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، محیط زیست، صمت، نماینده فرمانداری و نماینده دادگستری تخلفات صورت گرفته در این حوزه را با جدیت بررسی خواهند کرد.
کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید