در برخی شهرهای کشور آلمان تمام شدن بنزین خودرو در اتوبان‌های این کشور غیرقانونی است و در صورت خالی شدن باک برای شخص خاطی مجازات در نظر گرفته می‌شود.

محدودیت مردم جهان: آلمان کشوری بی‌خود و ادای به تنگ‌آمده‌ها / آمریکا کشور آقازاده‌های غیرشفاف

به گزارش سلام نو،  وحید میرزایی طنزنویس در شهرونگ نوشت: همانطور که قبلا هم گفتیم مردم کشورهای دنیا اینقدر مشکلات عجیبی دارند که معضلات ما مانند بیکاری، بی‌آبی، بی‌پولی، بی‌نانی و هر چه با «بی» شروع می‌شود در برابر آن مشکلات، هیچی نیست. در بعضی کشورهای دنیا آنقدر اتفاقات و قوانین عجیبی وجود دارد که مردم اصلا به فکر معیشت و رفاه و این مسائل نیستند. در اینجا به برخی اتفاقات و قوانین کشورهای دنیا می‌پردازیم تا شاید به خودتان بیایید و اگر نیامدید جمع کنید و بروید به همین کشورها.

آلمان کشوری بی‌خود و ادای به تنگ‌آمده‌ها
در برخی شهرهای کشور آلمان تمام شدن بنزین خودرو در اتوبان‌های این کشور غیرقانونی است و در صورت خالی شدن باک برای شخص خاطی مجازات در نظر گرفته می‌شود. حقیقتا آلمانی‌ها هیچ لذتی از زندگی نبردند آنقدر که مثل ماشین با نظم‌وترتیب زندگی کردند. یعنی اگر یک آلمانی وسط اتوبان بنزینش تمام شد، این حق را ندارد یک دبه چهار لیتری دستش بگیرد و وسط اتوبان آن را تکان دهد. حتی سایر رانندگان هم حق ندارند بایستند و از باک بنزین‌شان دو لیتر بنزین به آن بدبخت مادرمرده بدهند. یعنی هیچ آلمانی وجود ندارد که یک سر شلنگ را داخل باک و سر دیگرش را در دهان کرده و میک بزند تا بنزین جاری شود؟ یعنی هیچ آلمانی در دنیا طعم بنزین جاری در شلنگ را نچشیده؟ آخر این چه زندگی بی‌هیجان و بی‌مزه‌ایست؟ این چه بلایی است که آنگلا مرکل بر سر مردم مظلوم آلمان آورده؟ لابد مردم آلمان قلیان هم نمی‌کشند؟

آمریکا کشور آقازاده‌های غیرشفاف
در کشور آمریکا در ایالت واشنگتن، اگر کسی ادعای این را داشته باشد که پدر و مادر پولداری دارد ولی این‌گونه نباشد جرم انجام داده و مجازات می‌گردد. متأسفانه مردم کشور ما چون خوب و بادقت به اخبار صداوسیما گوش نمی‌دهند و تحولات کشورهای غربی خصوصا آمریکا را رصد نمی‌کنند، تصوری اشتباه از شرایط زندگی و قوانین آنها دارند و فکر می‌کنند آنجا چه خبر است. ببینید در کشور آمریکا چقدر همه‌چیز غیرشفاف است که یک قانون گذاشته‌اند بر این اساس که هیچ‌کس نمی‌تواند بی‌خودی خود را آقازاده معرفی کند. این در حالی است که در کشور عزیز ما ایران آنقدر همه‌چیز شفاف است که برعکس کشور آمریکا، آقازاده‌ها معمولا ادعا می‌کنند که پدر و مادر پولداری ندارند اما بعد که معلوم می‌شود دارند، نه تنها مجازات نمی‌شوند بلکه از خدمات و علم ایشان در معاونت شهرداری، فرماندار، مسئول روابط‌عمومی، مشاور وزیر و سایر سمت‌های کلیدی استفاده می‌شود.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید