انتشار ویدیویی از صحبت‌های حجت‌الاسلام شهاب مرادی در برنامه زنده شبکه ۳ منتشر با واکنش شدید کاربران فضای مجازی همراه بوده است.

توهین عجیب یک روحانی به مشهدی‌ها جنجالی شد! / فیلم

به گزارش سلام نو، ویدئویی از صحبت‌های حجت‌الاسلام شهاب مرادی در برنامه زنده شبکه ۳ منتشر شده که در آن به شوخی یا جدی می‌گوید: بین مرگ و همکاری با مشهدی‌ها، مرگ خیلی شیرین‌تر است!

وقتی شهاب مرادی این سخنان را می‌گفت مجری برنامه در حال خندیدن بود و این هم به مذاق مشهدی‌ها خوش نیامده است. البته شهاب مرادی بعد از واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی، در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«هرچند کلی از مشهدی‌های عزیز تعریف کردم، اما ظاهرا سوء برداشت شده، با کمال احترام و تواضع عذرخواهی می‌کنم.»


در ادامه واکنش برخی از کاربری شبکه‌های اجتماعی درباره سخنان مرادی را بخوانید:

«حاج آقا میخ رو زدی به دیوار حالا بکشیش هم ردش می‌مونه تازه توی رسانه ملی به مشهدی‌ها توهین کردی، حالا توی اینستاگرام عذرخواهی می‌کنی!»

***

«از آقای مرادی که سال‌ها درس داده و منبر رفته انتظار می‌رفت به مسائلی که برای مردم مهم است توجه داشته باشد و این جوری باعث خدشه دار شدن روحیه اجتماعی نشود.»

***

«باید از آقای مرادی پرسید، این همه گفتید برای قلم انسان‌ها توی قبر، پاسخ باید داد، برای توهین و تمسخر پاسخ لازم نیست که این جوری درباره مشهدی‌ها حرف می‌زنی؟!»

یک عضو شورای شهر مشهد هم نوشته است:

«اگر از توهین شهاب مرادی به مشهدی‌ها بگذریم، آقای رئیس محترم صدا و سیما، لطفا با مجری بی ادب‌تان که در برابر توهین‌های جناب مرادی به مشهدی‌ها، از ته دل می‌خندد و هیچ اعتراضی ندارد، برخورد کنید!» / خراسان

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید