مدیرعامل بانک ملت در راس هیاتی از مدیران ارشد این بانک در آیین افتتاحیه و هشتمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور با تاکید بر صنعت پتروشیمی، در جزیره کیش حضور یافت.

حضور مدیرعامل بانک ملت در هشتمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی

به گزارش سلام نو؛ رضا دولت آبادی با همراهی دیبائی، حمیدی، ابراهیمی، خوارزمی و مقدسی معاونان مدیرعامل، کمالوند و صابریان مدیران امور، کیوانی مدیر شعب خوزستان و نمازی مدیر شعب استان بوشهر، در آیین افتتاحیه دو نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور با تاکید بر صنعت پتروشیمی حضور یافت.

براساس این گزارش، آیین افتتاحیه در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش و با حضور دکتر سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی و تعدادی از مدیران عالی رتبه شرکت های صنعتی و پتروشیمی و بانک های کشور برگزار شد.

مدیرعامل بانک ملت و هیات همراه پس از شرکت در مراسم افتتاحیه، در غرفه این بانک در محل برگزاری نمایشگاه حضور یافت و با دکتر ربیعی مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس دیدار کرد.

دولت آبادی همچنین در زمان حضور در نمایشگاه میزبان تنی چند از مدیران عامل شرکت های پتروشیمی و صنعتی بود و همچنین از غرفه تعدادی از شرکت های حاضر در نمایشگاه دیدن کرد.

این گزارش می افزاید بانک ملت و تعدادی از شرکت های زیرمجموعه با برپایی غرفه در این دو نمایشگاه، آخرین خدمات و محصولات بانکی و مالی را به بازدیدکنندگان، مدیران و کارشناسان شرکت های بزرگ کشور معرفی کردند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید