رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی قیمت هر کیلوگرم هندوانه خطی را در میدان مرکزی میوه و تره بار بین ٣۵٠٠ تا ٧٠٠٠ تومان اعلام کرد

هر کیلو هندوانه برای شب یلدای ۱۴۰۰ چند؟
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از پیش بینی و ذخیره میوه های شب یلدا خبر داد و گفت: مشکلی در این زمینه نداریم.

اسدالله کارگر درباره آخرین وضعیت عرضه و قیمت میوه های شب یلدا از جمله هندوانه، خرمالو و انار گفت: هیچ مشکلی در تامین و عرضه این محصولات وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بخشی از این مسأله به مدیریت مردم برمی گردد، افزود: در گذشته مردم در خرید این محصولات افراط می کردند و همین منجر به نابسامانی بازار و مشکل در توزیع می شد ولی الان اقتصادی خرید می کنند به عنوان مثال به جای خرید ٢٠ کیلوگرم انار یا چهارتا هندوانه به اندازه نیازشان خرید می کنند که این منجر به ایجاد آرامش در بازار می شود.

کارگر با تاکید بر اینکه هندوانه سمبل شب یلداست و نیازی به خرید مقدار فراوانی از آن وجود ندارد، گفت: میوه های انار و خرما و نیز هندوانه که در شب یلدا مصرف می شود قابل ذخیره سازی است . خوشبختانه الان هم نیاز پیش بینی و ذخیره سازی انجام شده و مشکلی در این حوزه نداریم .

این فعال بخش خصوصی قیمت هر کیلوگرم هندوانه خطی را در میدان مرکزی میوه و تره بار بین ٣۵٠٠ تا ٧٠٠٠ تومان اعلام کرد و گفت: هر کیلوگرم هندوانه ساکاتا نیز قیمتی در همین حدود دارد.

به گفته کارگر قیمت هر کیلوگرم خرمالوی شمال بین ٨ تا ١۴ هزار تومان، خرمالوی شهریار ٢٠ تا ٢۵ هزار تومان و خرمالوی کن بین ٢٢ تا ٣٢ هزار تومان است همچنین قیمت هر کیلوگرم انار دماوند بین ٢٠ تا ٣٣ هزار تومان، انار ساوه بین ١٢ تا ١٨ هزار تومان و انار شیراز ١٨ تا ٢۶ هزار تومان است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید