رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از صدور روادید برای اتباع آفریقایی توسط پلیس گذرنامه بندر امام خمینی(ره) به استان خبر داد.

ورود اتباع آفریقایی به ایران صحت دارد؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، فرهاد ابول‌نژدیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز روز گذشته در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا گفته بود: به دنبال گسترش سویه اُمیکرون کرونا مراقبت‌های مرزی در خوزستان تشدید شده است.

به گفته وی در حالی که قرار بود به اتباع کشورهای هند، پاکستان و آفریقای جنوبی حتی در صورت منفی بودن تست کرونا اجازه ورود به استان داده نشود ولی پلیس گذرنامه بندرامام خمینی(ره) برای این اتباع روادید صادر کرده و اجازه خروج از کشتی و ورود به شهر را به آن‌ها داده است.

این در حالی است که طبق اظهارات سیاوش خدابخشی رئیس مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان اجازه خروج از کشتی و ورود به شهر به هیچ یک از اتباع خارجی حتی در صورت منفی بودن تست کرونا داده نمی‌شود و مطلب فوق را تکذیب کرد.

علیرغم انتقادات اصحاب رسانه، کماکان عدم پاسخگویی مسئولین استان در مواقع ضروری ادامه دارد و تعامل کمرنگ آن‌ها با رسانه ها ضمن ایجاد ابهام در مسائل بر روشن شدن واقعیت‌ها نیز اثر منفی می‌گذارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید