وزیر کشور تاکد کرد که باید تصمیمات و اقداماتی اتخاذ شود که در تمامی کالاها ثبات قیمت اعمال شود.

دستور مهم وزیر کشور درباره قیمت کالاهای اساسی در بازار
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست هماهنگی اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار، گفت: تغییر مداوم قیمت ها باعث ناراحتی می شود و لذا باید ثبات قیمت در همه کالاها اعمال شود.

وی با اشاره به فشار اقتصادی بدخواهان ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران؛ گفت: زمانی که در جنگ اقتصادی به سر می بریم باید یک دستورالعمل شفاف و روشن تهیه شود و اختیارات لازم برای کنترل قمیت ها و ثبات بازار به مسئولین استانی و شهرستانی داده می شود.

وزیر کشور خواستار فعال شدن ستادهای استانی و شهرستانی برای نظارت بر قیمت ها شد و گفت: فعالیت بخش خصوصی همواره برای ما مهم است اما باید در این شرایط حواسشان به مردم هم باشد.

وی با انتقاد از برخی سوء استفاده و دلال بازی ها در بازار، گفت: قابل قبول نیست که شاهد مستمر تغییر قیمت ها باشیم و نباید مردم احساس کنند که فضا رها شده است.

وی از اعضای ستاد خواست: در بحث قیمت گذاری سرمنشاها را مورد توجه قرار دهند و هم بحث قیمت و هم حجم کالاها را کنترل کنند.

در پایان این جلسه چند مصوبه برای ثبات و تنظیم بازار مورد تصویب قرار گرفت که مهم ترین آن فعال شدن ستادهای استانی و شهرستانی به ریاست استانداران و فرمانداران و اعطای اختیارات لازم به این ستاد و همچنین قیمت گذاری اقلام بیشتری از کالاهایی که بر زندگی مردم  تاثیرات مستمر و مداوم دارند

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید