نوید محمدزاده بازیگر با استعداد سینما می باشد که به تازگی تصویری از لباس عحیب و غریب خود را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده است.

شلوارک عجیب نوید محمدزاده در ویلای لاکچری + استایل خاص در حال سیگار کشیدن / عکس

نوید محمدزاده بازیگر با استعداد و خفن ایرانی است که در چند سال اخیر حسابی خود را در سینما و البته دل مردم جا کرده است. نوید محمدزاده تا همین چند سال پیش در برنامه "دوستان" تنها یک مجری ساده بود که نوید محمدزاده کم کم با بازی در سینما خود را بالا کشید حالا تقریبا نوید محمدزاده را می توان سوپراستار هم خطاب کرد. نوید محمدزاده یک بازیگر دهه شصتی است که چند ماهی می شود با فرشته حسینی دهه هفتادی ازدواج کرده و نوید محمدزاده و همسرش زندگی خوب همراه با عشقی هم دارند.

نوید محمدزاده

این زوج از خاص ترین موارد سینما بودند که اول با ست های ریزی که با هم می زدند همه را به شک انداختند بعد هم که همه چیز علنی شد با عشق و عاشقی هایشان در فضای مجازی خود را نشان دادند. تا به حال یکی دو مورد تصویر ناجور هم از لحظات خود پست کردند که کمی منشوری بود و تا به حال از زوج های بازیگر دیده نشده بود.

نوید محمدزاده

از این ها که بگذریم نوید خان در پیج اینستاگرامی خود فعال است و نزدیک به 9 میلیون هم فالوور دارد که دوست دارش هستند. وی به تازگی تصویری از خود منتشر کرد که باز هم با تیپی خاص است، البته از نگاه خودش! او در این عکس از شلوارک راه راه آبی با کتونی نایک و دورس طوسی رنگ استفاده کرده که هیچ کدام ربطی به هم ندارند و البته سیگار که ظاهرا در خفن نشان دادن آقایان تاثیر گذار است!

نوید محمدزاده

این زوج باحال از وقتی که ازدواج کردن دیگر کمتر لباس هایشان را سِت می کنند و ظاهرا این کار هاشون تنها برای دوران نامزد بازی بوده و تصاویر کمی هم در کنار هم منتشر کرده اند.

نوید محمدزاده

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    0 0
    این جوبگرد مثلا سلبریتییه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید