مرد جوان که از ملاقات پسر ۸ ساله خود محروم شده بود همسرسابقش را در پارکینگ خانه با بنزین به آتش کشید.

جنایت هولناک در تهران / مرد جوان همسرش را به آتش کشید

آتش زدن همسر در تهران رخ داد. آتش زدن همسر ۱۱ آذرماه اتفاق افتاد. مرد تهرانی پس از مشاجره لفظی با همسر سابقش دست به جانیت آتش زدن همسر زد. دلیل این درگیری که به آتش زدن همسر رسید ندیدن فرزند ۸ ساله خود پس از طلاق بود. متهم آتش زدن همسر دستگیر شد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، روز پنجشنبه ۱۱ آذرماه فریادهای سوختم سوختم زن جوان در پارکینگ، فضای یک ساختمان را در خیابان امام خمینی پر کرد.

اهالی وحشت زده ساختمان که  دقایقی قبل از وقوع این حادثه صدای درگیری زن و مرد جوان  را شنیده بودند سراسیمه برای کمک به پارکینگ آمدند.

همسایه ها در اولین اقدام آتشی که به جان زن جوان افتاده بود را خاموش کردند و همسایه در ادامه مانع فرار مرد جوان شدند و  با پلیس تماس گرفتند.

با اعلام تلفنی این خبر به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تیمی از مأموران کلانتری ۱۰۸ نواب برای تحقیقات میدانی راهی محل حادثه  شدند.

بدین ترتیب اولین تیم پلیس ظرف چند دقیقه در محل حادثه حاضر شد. ماموران پلیس به محض ورود به پارکینگ زن جوانی را دیدند که با بنزین توسط همسر سابقش سوخته بود و خیلی زود زن جوان برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

روند تحقیقات نشان داد مرد جوان پس از مشاجره لفظی با همسر سابقش به دلیل ندیدن فرزند ۸ ساله خود پس از طلاق، با یک بطری بنزین در پارکینگ خانه زن سابقش دست به جنایت هولناکی زده است.

تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مرد جوان را به اتهام سوزاندن همسر سابقش دستگیر و به دادسرای امور جنایی برای تحقیقات منتقل کردند.

با دستور بازپرس ویژه قتل متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بنابراین گزارش. حال عمومی زن جوان با ۴۰ درصد سوختگی در بیمارستان مساعد گزارش شده است و تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید