مجری تلویزیون در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به رقص یک داور کشتی روی تشک خودش نیز حرکات او را تقلید کرد.

رقص جنجالی مجری تلویزیون جلوی دوربین ! / فیلم

مجری رادیو و تلویزیون است عبد الله روا شاعر نیز است عبدالله روا متولد ۱۳۶۴ در بروجن است عبدالله روا دارای مدرک حقوق از دانشگاه اصفهان است عبدالله روا فعالیت خود از سال 1378 آغاز کرده است 

مجتبی طوسی، داور مازندرانی با رقص شمالی بر روی تشک، کشتی گیران را با خود همراه کرد.

عبدالله روا

 به تازگی ویدئویی از رقص گروهی مازندرانی داور و کشتی گیران بر روی تشک کشتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که مورد توجه کاربران قرار گرفته و در میان آن‌ها دست به دست می‌شود. برخی خبرگزاری‌های ورزشی ایران در این باره نوشتند: "در هفته‌های گذشته ویدئویی از رقص تماشاچیان کشتی منتشر شده بود که با صدای موسیقی پخش شده در سالن کشتی به رقص و پایکوبی مشغولند و حالا کار به میانه تشک کشیده شده به طوری که داور با صدای موسیقی سالن، شروع کننده رقص محلی است. جالب‌تر اینجاست که گوینده سالن نیز داور را به وسط تشک دعوت کرده است."

تعدادی از کاربران داور مازندرانی را خوش ذوق خطاب می‌کنند و عده‌ای نیز مردم شمال ایران را خون گرم و پر جنب و جوش می‌دانند. بعضی از کاربران از رقص مازنی تعریف کرده و آن را رقص محلی مردم شمال می‌دانند. در عین حال کاربرانی هستند که این رقص را به دلیل داشتن حرکات ناگهانی تایید نمی‌کنند و حتی وجود کودکان را در میان افرادی که به رقص مشغولند خطرناک عنوان می‌کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید