حساس‌ترین دیدار هفته هشتم بیست‌ویکمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

دربی ۹۷ برنده نداشت / استقلال صفر - پرسپولیس صفر

به گزارش سلام نو به نقل از راه دانا؛ در حساس‌ترین دیدار هفته هشتم بیست‌ویکمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (شنبه - ۱۳ آذرماه) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف یک‌دیگر رفتند.

در دربی 97 این استقلال بود که بازی را بهتر آغاز کرد و با چند حمله پی در پی بازی را به زمین پرسپولیس برد اما حملات آبی ها چندان زهردار نبود تا دروازه پرسپولیس را تهدید کند. در ادامه نوبت پرسپولیس شد که با حرکات ترابی و امیری به دروازه استقلال نزدیک شود اما برتری سرخ ها نیز منجر به موقعیت جدی نشد. بعد از سپرس شدن دقایق پرتب و تاب ابتدایی، بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد تا نیمه اول بدون هیچ اتفاق خاصی به پایان برسد. بازی که اگر گلرها هم درون دروازه نبودند، اتفاقی رخ نمی داد!

در نیمه دوم این پرسپولیس بود که بازی را بهتر آغاز کرد و بازی را کاملا در دست گرفت و چند موقعیت خطرناک ایجاد کرد که با بی دقتی مهاجمان این تیم به جایی نرسید. بعد از چند حمله خطرناک در نهایت بازی از تب و تاب افتاد و همانند نیمه نخست در میانه زمین ادامه یافت تا دو تیم در یک دربی ملال آور دیگر به تصاوی بدون گل بسنده و کرده و امتیازات را تقسیم کنند.

استقلال صفر
گل:-

پرسپولیس صفر
گل:-

هفته هشتم لیگ بیست و یکم؛ شنبه 1400/09/13؛ ساعت 16:15؛ ورزشگاه آزادی؛ بدون تماشاگر

داور: موعود بنیادی‌فر؛ کمکها: حسن ظهیری و علیرضا ایلدورم؛ داور چهارم: علی صفایی

اخطار:
یحیی گل محمدی، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، امید عالیشاه، سعید آقایی از پرسپولیس
فرهاد مجیدی، فرزاد مجیدی، کوین یامگا، آرش رضاوند، محمدحسین مرادمند از استقلال

استقلال:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، جعفر سلمانی، روزبه چشمی (74- آرش رضاوند)، مهدی مهدی‌پور، رضا آذری (67- زبیر نیک نفس)، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده، رودی ژستد (88- ارسلان مطهری)


پرسپولیس:

حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سعید آقایی، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، امید عالیشاه (90+1- حامد پاکدل)، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر (77- مهدی عبدی)

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید