اقدام یک مرد ۵۰ ساله ایتالیایی که سعی داشت از روی یک پروتز سیلیکونی علیه کروناویروس واکسینه شود بلافاصله لو رفت.

اقدام عجیب یک مرد برای فرار از واکسن کرونا
به گزارش سلام نو به نقل از آفتاب‌نیوز، این مرد که از اهالی شمال غرب ایتالیا است برای دریافت گذرنامه سلامت به مرکز واکسیناسیون در محله زندگی خود مراجعه کرده بود و تلاش داشت با گمراه کردن پرستار، واکسن کووید را روی بازوی مصنوعی خود دریافت کند.

این فرد با اطمینان از اینکه پروتز دستش به جهت برخورداری از طراحی بسیار ماهرانه و حرفه‌ای می‌تواند کارکنان مرکز واکسیناسیون را گمراه کند، دست به چنین اقدامی زده بود.

این در حالیست که پرستار مسئول تزریق واکسن پیش از انجام ماموریت خود نسبت به رنگ پروتز و جنس آن دچار شک و تردید شد و در نهایت مصنوعی بودن بازوی این مرد مشخص شد.

فرد ایتالیایی که از ناحیه دست معلولیت دارد پس از آن از پرستار خواست طوری رفتار کند که گویی چیزی ندیده است اما پرستار به توصیه او گوش نکرد و مسئولان مربوطه را در جریان ماجرا قرار داد و به گفته مسئولان در برابر دادگاه پاسخگوی عمل و رفتار خود خواهد بود.

ایتالیا همانند دیگر همسایگان اروپایی خود با موج پنجم همه‌گیری بیماری کووید۱۹ مواجه است به نحوی که روز پنجشنبه از ابتلای حدود ۱۷هزار مورد جدید به این بیماری طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داده بود.

به گزارش یورونیوز، این کشور از روز دوشنبه آینده، الزام به همراه داشتن «گذرنامه فوق العاده سلامت» را برای بهره‌مند شدن از خدمات اجتماعی و رفاهی به اجرا می‌گذارد. تنها افراد واکسینه و درمان شده از بیماری کووید۱۹ می‌توانند این گذرنامه را دریافت کنند و دارندگان آن مجاز خواهند بود پا به مراکز تفریحی، رفاهی و فرهنگی مانند سالن‌های سینما، تئاتر، رستوران‌ها، مراکز بزرگ تجاری و نیز ورزشگاه‌ها بگذارند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید