علی رمضانی در حکمی از سوی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عنوان «رییس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» منصوب شد.

معرفی رییس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش سلام نو به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند طی حکمی علی رمضانی را به عنوان رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: نظر به اهمیت توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و تسهیل دسترسی مردم به این کالای با ارزش فرهنگی در شرایط ویژه برآمده از همه‌گیری کرونا، با توجه به بهره‌مندی جنابعالی از تجارب فرهنگی و اجرایی و به استناد شیوه‌نامه مربوط، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» منصوب می‌شوید.

کوشش برای تحقق عدالت فرهنگی، اهتمام به برخورداری نمایشگاه از تنوع، کیفیت و درون‌مایه خوب، بسترسازی برای کمک به رونق اقتصاد نشر کشور، بهره‌گیری از فناوری‌های نوین برای آسان‌کرد انتخاب مخاطبان، تاکید بر استفاده از داده‌ها و اطلاعات دقیق و به‌روز، انجام تمامی فعالیت‌ها بر اساس مقررات و ضوابط فنی و توجه به اصل برنامه‌ریزی، هماهنگی و هم‌افزایی، از برجسته‌ترین نکات‌ موردانتظار برای برگزاری منسجم و موفق این نمایشگاه به عنوان رویدادی چندوجهی و جشنواره‌ای ملی و ارائه خدمات هرچه بهتر و بیشتر به مخاطبان فرهیخته آن و سرانجام تحقق اهداف فرهنگی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران است.

احمدوند در پایان این حکم ابراز امیدواری کرده است: با استعانت از خداوند متعال در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام ارزشمند اسلامی و انجام وظایف مصوب بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی موفق و موید باشید.

علی رمضانی فارغ التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی از دانشگاه تهران بوده و هم اکنون مشغول نگارش رساله دکترای خود در همین رشته است. از دیگر سوابق او می‌توان به مدیر گروه فرهنگ پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و مشاور طراحی و برنامه‌ریزی ریاست این پژوهشگاه (تا کنون)، مدیرکل تأمین منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاون فرهنگی و تولید انتشارات سروش، معاون تولید و رسانش کانون اندیشه جوان، رئیس هیأت مدیره شرکت کتابشهر ایران، رئیس هیأت مدیره کانون اندیشه جوان، عضو هیأت مدیره شرکت انتشارات به نشر (وابسته به آستان قدس رضوی) و رئیس هیأت مدیره انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اشاره کرد.

او پنجم آبان ماه سال جاری به عنوان مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب شد.

دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران با مجری‌گری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برای بهمن‌ماه در حال تدارک است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید