با یقین نمی‌توان گفت که این مطالعات به نتیجه قطعی می‌رسد و آیا صد درصد می‌توان با این روش آلودگی هوای تهران را کاهش داد.

طرح تهویه مصنوعی به منظور کاهش آلودگی هوا در تهران اجرا می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، رئیس شورای شهر تهران درباره اجرای پروژه تهویه مصنوعی در پایتخت توضیح داد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی  شهر تهران درباره انجام تهویه مصنوعی در تهران به منظور کاهش آلودگی هوا اظهار داشت: اقداماتی در حد مطالعه و پژوهش در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران انجام و برنامه‌هایی در این زمینه آغاز شده‌ است.

وی افزود: با یقین نمی‌توان گفت که این مطالعات به نتیجه قطعی می‌رسد و آیا صد درصد می‌توان با این روش آلودگی هوای تهران را کاهش داد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله این مطالعات به نتیجه برسند و ما هم از دوستان در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران خواستاریم گزارش‌هایی از مطالعات و پژوهش‌های انجام شده در زمینه پروژه تهویه مصنوعی پایتخت در صحن شورای شهر ارائه دهند.

چمران با اشاره به توسعه حمل و نقل عمومی در بهبود کیفیت هوای تهران تصریح کرد: همان‌طور که بارها مطرح کرده‌ام، نتیجه کم‌کاری یا کار نکردن، نخریدن واگن برای مترو، نگرفتن اتوبوس و یا در حقیقت ندادن اتوبوس توسط دولت‌های دو دوره گذشته آن چیزی است که امروز مشاهده می‌کنیم و همه دستگاه‌های مسئول باید برای مقابله با معضل آلودگی هوا تلاش کنند و شهرداری به تنهایی اثربخش نیست.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید