اسکوچیچ به تازگی با سفر به کشورهای ترکیه و قطر با ملی‌پوشان ایرانی دیدار کرد و در دوحه چند بازی از جام ملت‌های کشورهای عربی را هم از نزدیک دید.

اسکوچیچ بعد از تماشای دربی به یونان می‌رود

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، سرمربی تیم ملی بعد از تماشای دربی راهی یونان خواهد شد تا عملکرد ملی پوشان ایرانی در تیم آ.ا.ک آتن را زیر نظر بگیرد.

او قطعا در این دیدار موفق به دیدار با کریم انصاری فرد نخواهد شد به این خاطر که این بازیکن به کرونا مبتلا شده و به قرنطینه رفته است. 

اسکوچیچ به تازگی با سفر به کشورهای ترکیه و قطر با ملی پوشان ایرانی دیدار کرد و در دوحه چند بازی از جام ملت های کشورهای عربی را هم از نزدیک دید که می توان به تماشای بازی تیم های عراق و امارات اشاره کرد. دو تیمی که ۷ و ۱۲ بهمن در استادیوم آزادی تهران در برابر ایران صف آرایی خواهند کرد. 

تیم ملی در ماه های آذر و دی برنامه ای نخواهد داشت اما در ابتدای بهمن ماه بلافاصله بعد از پایان دور رفت بازی های لیگ برتر اردوی تدارکاتی تشکیل می دهد تا برای بازی با عراق آماده شود. این بازی همان طور که اشاره شد ۷ بهمن ماه در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. در صورتی که فدراسیون فوتبال ایران برای این بازی برای خانم ها هم به صورت غیر گزینشی بلیط فروشی داشته باشد می تواند بازی را با حضور تماشاگر برگزار کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید