به نظر می‌رسد مهدی عبدی در دربی نیمکت نشین خواهد شد و در نیمه دوم شانس بازی پیدا خواهد کرد.

ترکیب پرسپولیس برای دربی فردا لو رفت
به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، پرسپولیس در دو هفته گذشته به روند بردهای خود در لیگ برگشت و موفق شد ۶ امتیاز از دو تیم نفتی یعنی صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان بگیرد و به رده دوم جدول برسد.

در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان، امید عالیشاه به دلیل مصدومیت نتوانست به میدان برود و به جای او مهدی عبدی، مهاجم جوان و گلزن پرسپولیس در ترکیب اصلی قرار گرفت و موفق شد تک گل ۳ امتیازی تیمش را هم به ثمر برساند.

با این حال برای دیدار حساس مقابل استقلال، یحیی به احتمال فراوان عبدی را که سابقه ۲ بار گلزنی در دربی را دارد، نیمکت نشین خواهد کرد و امید عالیشاه بعد از رفع مصدومیتش دوباره به ترکیب اصلی بازخواهد گشت.

همچنین کمال کامیابی نیا با رفع مصدومیتش در میانه میدان بازی خواهد کرد و زوج میلاد سرلک خواهد بود.

شنیده ها حاکی از آن است که پرسپولیس برای دربی با سیستم ۲-۴-۴ به میدان خواهد رفت و دیگر خبری از استفاده از سیستم ۳ دفاعه نخواهد بود. به این ترتیب پرسپولیس با ترکیب احتمالی حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر به مصاف رقیب سنتی خواهد رفت.

نفراتی مثل مهدی عبدی، حامد پاکدل، علی شجاعی، رضا اسدی و سیامک نعمتی هم شانس حضور در بازی را به عنوان بازیکن تعویضی خواهند داشت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید