نوزاد ۳ روزه تهرانی در بیمارستان به طرز مرموزی جان خود را از دست داد.پرونده مرگ این نوزاد با شکایت پدرش در جریان رسیدگی قضایی قرار گرفت.

مرگ مشکوک نوزاد ۳ روزه در یکی از بیمارستان های تهران

مرگ نوزاد در تهران رخ داد.در جریان مرگ نوزاد ۳ روزه در بیمارستان پدر این نوزاد شاکی شد.کمیسیون پزشکی برای مرگ نوزاد تشکیل شد.رسیدگی به پرونده مرگ نوزاد در مراجع قضایی ادامه دارد تا علت دقیق مرگ نوزاد مشخص شود.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، تیرماه امسال رسیدگی به پرونده مرگ مشکوک یک نوزاد با شکایت پدر او در جریان رسیدگی قضایی قرار گرفت.

در حالی که در گواهی فوت نوزاد،علت فوت نارسایی حاد تنفسی متعاقب عفونت ریوی ناشی از آسپیراسیون عنوان شد، به دنبال شکایت پدر نوزاد کمیسیون پزشکی برای بررسی این شکایت تشکیل شد.

مرگ مرموز نوزاد ۳ روزه در یک بیمارستان تهران

محسن سیفی،پدر نوزاد به رکنا گفت:«فرزندم ۱۹ تیر ماه به دنیا آمد و نوزاد سالمی بود.۱۸ ساعت بعد از تولدش او را به ان آی سی یو منتقل کردند.خواهر من کارمند اداری همان بیمارستانی بود که فرزندم آنجا متولد شد.وقتی دلیل انتقال فرزندم به ان آی سی یو را پرسیدم خواهرم گفت فرزندمان شیر نمی خورده و احتمال افت قند وجود داشت.بعد از من خواست به تصمیم پزشکان اعتماد کنم.من بارها دلیل اصلی علت انتقال فرزندم به ان آی سی یو را جویا شدم اما تا همین الان هم دلیل موجهی به من ارائه نداده اند.»

سیفی در ادامه گفت:«کمیسیون پزشکی عقیده دارد آپگار (یا همان آبکار) نوزاد نرمال نبوده است.آپگار آزمایشی است که بعد از تولد از نوزاد می گیرند و همه پزشکان می گویند که اگر آپگار بین ۷ تا ۱۰ باشد نرمال است. از طرفی کمیسیون گفته که نوزاد به دلیل وضعیت نامناسب آپگار بلافاصله به ان آی سی یو منتقل شده که مدارک بیمارستان نشان می دهد که بعد از ۱۸ ساعت منتقل شده است.»

پدر این نوزاد در آخر گفت:«پرستار بالای سر نوزاد ما خوابش برده بود و آسپیراسیون به دلیل برگشت شیر بوده است.اگر ۲ دقیقه زودتر کسی به فرزندم مراقبت می کرد الان زنده بود.»

رسیدگی به شکایت و ادعای پدر این نوزاد در مراجع قانونی در جریان است.

کد خبرنگار: ۱۳
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • زهرا IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    0 1
    متاسفم برای اون خانواده وبرای اون پرستار که حواسش نبوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید