مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز اعلام کرد که جاده کرج - چالوس به سبب بارش برف سنگین شامگاه پنجشنبه بسته شد.

بارش سنگین برف جاده کرج - چالوس را مسدود کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرانا، علی زندی فر لحظاتی پیش در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : مسیر رفت و برگشت جاده کرج - چالوس تا اطلاع بعدی بسته است و رانندگانی که قصد تردد به شمال کشور را دارند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی بیان داشت : اکنون تیم های راهداری استان البرز در حال عملیات  برف روبی  در محورهای کوهستانی از جمله جاده کرج - چالوس و جاده قدیم طالقان هستند.

زندی فر گفت : با توجه به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان البرز ، رانندگان با احتیاط در این مسیرها حرکت کنند ضمن آنکه همراه داشتن زنجیر چرخ ، سوخت کافی ، مواد غذایی و البسه گرم ضروری است. 

جاده گردشگری کرج - چالوس به مسافت حدود 160 کیلومتر نیمی از آن در حوزه استحفاظی استان البرز و مابقی در حوزه جغرافیایی استان مازندران قرار دارد. 

طبق گزارش هواشناسی استان البرز سامانه بارشی از عصر امروز در این استان فعال شده و تا عصر فردا جمعه در البرز شاهد استمرار بارش برف و باران  خواهیم بود.

هواشناسی البرز طی ۲ روز اخیر در خصوص اتخاذ تمهیدات برای پیشگیری از حوادث ناشی از این سامانه بارشی هشدارسطح نارنجی اعلام کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید