حامد محمدی، کارگردان و حدیث میرامینی، بازیگر سریال «زعفرانی»، امشب به برنامه «سریالیست» با اجرای پدرام کریمی خواهند رفت.

حامد محمدی و حدیث میرامینی مهمان «سریالیست» شدند

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، «سریالیست» با اجرای پدرام کریمی، امشب (پنجشنبه ۱۱ آذر)، میزبان کارگردان و بازیگر سریال «زعفرانی» است و پندار اکبری نیز پرونده سریال‌های دانشجویی را در برنامه باز می‌کند.

حامد محمدی، کارگردان و حدیث میرامینی، بازیگر سریال «زعفرانی»، مهمانان اولین بخش از «سریالیست» هستند؛ سریالی که نوروز ۹۵ پخش شد و بازپخش آن از شبکه دو بهانه گفت‌وگو با آنها است.

در بخش نوستالژی، مجید گیاه‌چی، برنامه‌ساز که با سریال «در چشم باد»، بازیگری را نیز در نقش میرزا کوچک خان جنگلی تجربه کرده، به مناسبت صدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک خان، به برنامه می‌آید و از خاطرات ساخته مسعود جعفری جوزانی می‌گوید.

 این هفته همچنین پندار اکبری، مهمان بخش پرونده است و در آستانه روز دانشجو با سریال‌هایی خاطره بازی می‌کند که با موضوعات دانشجویی ساخته شده است.

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک پخش می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید