۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 55312994

روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در واکنش به خبر تغییر احتمالی رستم قاسمی از این وزارتخانه، آن را تکذیب کرد.

برکناری رستم قاسمی تکذیب شد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، در توضیحات ارسالی روابط عمومی وزارت و راه و شهرسازی آمده است: بدین وسیله پیرو انتشار مطلبی در خبرگزاری خبر آنلاین با عنوان «اولین تغییر در کابینه رئیسی/ رستم قاسمی رفتنی شد؟» منتشر شده طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات و خبرگزاری‌ها توضیحات زیر برای انتشار ارسال می‌شود. 

این خبر با عنوان «اولین تغییر در کابینه رئیسی/ رستم قاسمی رفتنی شد؟»  کذب بوده و صحت نداشته که برای تنویر افکار و اطلاع‌رسانی شفاف توضیحات زیر ارائه می‌شود. 

وزارت راه و شهرسازی در حال حاضر با مدیریت مهندس رستم قاسمی با توان مضاعف برای ارائه خدمت به ملت شریف ایران درحوزه مسکن و حمل ونقل همچنان فعال است و انتشار این گونه اخبار کذب انگیزه کارکنان و مدیران این وزارتخانه را برای تحقق ساخت چهار میلیون و دیگر اقدامات کلان در این حوزه نمی‌کاهد. 

به اطلاع ملت شریف ایران اسلامی و مخاطبان گرامی می‌رساند عملکرد سه ماهه اخیر وزارت راه و شهرسازی در تمام زیر بخش‌ها به طور کامل در پایگاه خبری این وزارتخانه منتشر شده است که گویای آغاز فعالیت و شروع جهشی در ارائه خدمات این وزارتخانه خواهد بود. 

استناد یک خبرگزاری رسمی به یک کانال تلگرامی برای انتشار خبر با تیتر نادرست «اولین تغییر در کابینه رئیسی» به دور از حرفه گرایی است و امید می‌رود به جای انتشار این گونه موارد موهوم به ترمیم سرمایه‌های اجتماعی از دست رفته و کسب اعتماد عمومی همت گمارده شود. 

به اطلاع مخاطبان و شهروندان گرامی می‌رساند پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی مرجع انتشار اخبار مستند و رسمی این وزارتخانه است و اطلاعات این وزارتخانه در مورد جزئیات اقدامات و فعالیت‌ها از طریق این پایگاه روزانه منتشر می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید