طی مراسمی با حضور مدیرعامل بانک سینا، شعبه جدید این بانک در نازی آباد تهران در راستای توسعه خدمات و رفاه حال شهروندان گرامی به بهره برداری رسید.

افتتاح شعبه جدید بانک سینا در نازی آباد تهران

به گزارش سلام نو و به نقل از روابط عمومی بانک سینا؛ دکتر ایمانی در این مراسم با ابراز خرسندی از افتتاح شعبه نازی آباد به واسطه قرارداشتن در منطقه پرتردد و متراکم تهران و وجود شرکت های تجاری و مراکز گسترده خرید، گفت: بانک سینا در حال حاضر خدمات با کیفیت و متنوعی را ارائه می کند و با برخورداری از کارکنان متعهد و متخصص که احترام به مشتری و پاسخگویی به موقع و قانونمند را سرلوحه کار خود قرار داده اند، در جهت تامین رضایت مشتریان گام بر می دارد.
وی در ادامه تاکید کرد: دستیابی به اهداف و برنامه های بانک و تامین خدمات مورد انتظار مشتریان، از طریق تسلط و آگاهی همکاران به ظرفیت های تجاری منطقه میسر می شود که با در نظر گرفتن برنامه های هدفمند بازاریابی و تلاش مستمر در ارائه و فروش محصولات، می توان در این زمینه موفق بود.
دکتر در ادامه با اشاره به عملکرد مثبت بانک سینا در سال جاری گفت: این بانک در مدت سپری شده از سال 1400 موفق شد علاوه بر ارتقاء شاخص های عملکردی در زمینه جذب منابع، ارائه تسهیلات ارزان قیمت و قرض الحسنه و جذب مشتریان جدید، نقشی موثر در سیستم بانکی کشور داشته باشد.
گفتنی است در این مراسم یزدیخواه معاون امور شعب و مناطق و جلیلی مدیر منطقه شرق تهران نیز حضور داشتند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید