علی‌رغم مصدومیت کارشناسان اورژانس و تحمل رفتار ناشایست، با فداکاری بیمار را به بیمارستان امام سجاد (ع) انتقال دادند.

ماجرای ضرب و شتم کارشناسان اورژانس تبریز چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، رئیس اورژانس آذربایجان شرقی از ضرب و شتم کارشناسان اورژانس تبریز به خاطر صدای دنده عقب آمبولانس خبر داد.

فرزاد رحمانی رئیس اورژانس آذربایجان شرقی صبح امروز چهارشنبه (۱۰ آذر) درباره جزئیات این خبر گفت: ساعت ۶ صبح امروز، ۲ تن از کارشناسان اورژانس تبریز در لحظات پایانی شیفت کاری و بعد از ۲۴ ساعت بی‌خوابی، استراحت نکردن و خدمت بی‌منت به مردم عزیز شهرمان در یکی از محلات تبریز در حال انتقال بیمار بودند.

او افزود: این کارشناسان زحمتکش اورژانس که نگران حال بیمار بوده و در تلاش بودند تا سریع‌تر بیمار را به بیمارستان برسانند، با ضرب و شتم و فحاشی روبه‌رو شدند.

رحمانی ادامه داد: در این راستا شهروندی به خاطر این‌که صدای دنده عقب آمبولانس باعث بیدار شدنش از خواب شده است، فرشتگان نجات را به باد کتک و ضرب و شتم قرار داد.

رئیس اورژانس آذربایجان شرقی بیان کرد: علی‌رغم مصدومیت کارشناسان اورژانس و تحمل رفتار ناشایست، با فداکاری بیمار را به بیمارستان امام سجاد (ع) انتقال دادند.

او گفت: امور حقوقی مرکز اورژانس استان از طریق مراجع قضایی و انتظامی تا حصول نتیجه و مجازات این شهروند پیگیری خواهد کرد.

رحمانی در خاتمه تاکید کرد: کارشناسان اورژانس با تلاش شبانه‌روزی خود در پی نجات جان شهروندان و هم‌استانی‌های عزیزمان هستند و بی‌احترامی و رفتار ناشایست با این فرشتگان نجات موجب آزردگی خاطر کارشناسان زحمتکش جامعه اورژانس می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید