گروهی از بازرسان لس آنجلسی، با ورود به خانه مرلین منسون، در غرب هالیوود، تلاش کردند، بخشی از تحقیقات درباره ادعاهای تجاوز جنسی وی را تکمیل کنند.

ماجرای اقدامات شیطانی خواننده مشهور چیست؟ | پلیس خانه را بازرسی کرد / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از نیویورک پست،  زمانی که بازرسان اداره کلانتری لس آنجلس برای اجرای حکم وارد خانه شدند، منسون در خانه نبود.

در این گزارش آمده است که مقامات "واحدهای ذخیره سازی اطلاعات" را از خانه منسون خارج کردند. سخنگوی کلانتری گفت که از این گزارش آگاه است، اما نتوانسته جست و جو را تایید کند یا جزئیاتی را ارائه دهد.

کارآگاهان با دفتر کلانتر شهرستان لس آنجلس شروع به تحقیق در مورد منسون در مورد گزارش های خشونت خانگی بین سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ کردند.
بر اساس این گزارش ها، این خواننده که نام اصلی او برایان وارنر است، مورد اتهامات تجاوز و آزار زنان متعددی از جمله نامزد سابقش، ایوان ریچل وود، بازیگر «وست ورلد» قرار گرفته است.

وود برای اولین بار در یک پست اینستاگرامی در ماه فوریه از منسون به عنوان آزارگر خود نام برد. برخی دیگر از چهره های مشهور، از جمله اسمه بیانکو بازیگر سریال Game of Thrones نیز از او شکایت کرده اند.

بیانکو در شکایتی که در دادگاه فدرال ارائه شده است ادعا می کند که منسون، از نظر جنسی، جسمی و عاطفی از او سوء استفاده کرده است.

بر اساس این ادعا، منسون، بیانکو را از غذا و خواب محروم کرد، او را در اتاق خواب حبس کرد، شلاق زد، به او شوک الکتریکی داد و تهدید کرد که در طول شب وارد اتاقش می شود و به او تجاوز می کند.

گزارش رولینگ استون در اوایل این ماه به تشریح اتهاماتی مبنی بر حبس زنان در استودیوی موسیقی به نام "اتاق دختران بد" به عنوان نوعی تنبیه پرداخت.

البته منسون این اتهامات را رد کرده است. وکیل او، هوارد کینگ، آنها را "به طور قابل اثبات دروغ" خوانده است.

ماجرای اقدامات شیطانی خواننده مشهور چیست؟ | پلیس خانه را بازرسی کرد / عکس

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید