در گزارش زیر علی آریاپور به معرفی حرکت های اصلاحی و کمک درمانی پرداخته است که در ادامه خواهید خواند.

اطلس حرکات اصلاحی در ماساژ، گامی موثر در عرصه کاردرمانی و توانبخشی

علی آریاپور جوانی ۳۰ ساله است که به تازگی با حرکت های اصلاحی و کمک درمانی توانسته نظرات مردم را به خوبی به سمت خود جلب کند.

وی بمدت ۸سال است که زیرنظر اساتید مجرب و خبره توانسته در این عرصه ورود نماید و به فعالیت کار درمانی و اصلاح اختلالات اسکلتی بپردازد .

در شرایط کنونی کشور ما هستند کسانی که فعل توانستن را صرف کردند و اثبات کردند می توانند برای خدمت به مردم دست از تلاش برنداشت و در صف اول خدمت حاضر بود .

مدرس سبک های مختلف کاردرمانی و روغنی می گوید : در زندگی سختی های فراوانی کشیده ام ،اما در همان زمان به خود و مادرم قول دادم همیشه خدمت کنم و هیچ زمان دست از کمک به دیگران و ایجاد و تغییر در رویه زندگی شان برندارم .

این جوان موفق، ادامه می‌دهد، در ماساژ تراپی خدمات شایان توجهی را می شود به بیماران هدیه داد ،بیمارانی که ناامید از بهبودیشان کنج عزلت پیشه کردند و فقط کافیست با اراده و صبر به جنگ با بیماریشان بروند و با انتخاب درست در نحوه کاردرمانی توسط ماساژ  بسیاری از مشکلات اسکلتی ،ستون فقرات، سیاتیک،  ازکار افتادگی و ضعف عضلات ،و بسیاری از مشکلات دیگر در این سبک و سطوح را برطرف نمایند.

اطلس حرکات اصلاحی در ماساژ، گامی موثر در عرصه کاردرمانی و توانبخشی

آریاپور از جمله اقداماتش در این عرصه را ،رضایت مثبت و بیش از ۸۵ درصدی بیمارانش نام برد و گفت : اینکه فرد بیمار به تراپیست اعتماد کند و بداند با او به نتیجه می‌رسد و اینکه تراپیست بتواند با دانش و تجربیات خود این اطمینان را دهد که بهبودی، تلفیقی از اطمینان تراپیست به بیمار و اعتماد بیمار به تراپیست است می شود نتیجه را به زودی دریافت کرد .

وی در این گفتگو از تالیف کتاب اطلس حرکات اصلاحی در ماساژ خبر داد و ابراز امیدواری کرد به زودی با ارائه این کتاب می شود گام موثری را در عرصه کاردرمانی و بسیاری از اختلالات جسمانی رقم زد و شاهد اتفاقات خوب در بین جامعه فیزیوتراپ ها و تراپیست ها ی عزیز باشیم .

علی آریاپور در خصوص اینکه آیا خود را در قله موفقیت می بیند یا خیر گفت: بهتر است پاسختان را با یک شعر دهم ،
زندگی با همه وسعت خویش ،محفل ساکت غم خوردن نیست 
حاصلش تن به فضا دادن و افسردن نیست 
زندگی جنبش جاری شدن است 
از تماشاگه آغاز حیات 
تا بدانجا که خدا می‌داند 

وی افزود: مدیریت زندگی دست خود ماست و ما انتخاب میکنیم چگونه پیش رود ،سختی ها تمام شدنی نیست اما می شود کاری کرد که وقتی به اطرافمان نگاهی بیندازیم لبخند رضایت بخش و شادی بخش افراد مرتبط با ما را ببینیم و همین یک دنیا ارزشمند است.

این جوان موفق بروجردی در پایان از تلاش‌های بی وقفه مادرش تقدیر و تشکر کرد و گفت : دارایی ام در زندگی صداقت مادرم و تلاش‌های بی وقفه ایست که برای رسیدن به جایگاهم انجام داده ام و از همینجا دستان مادرم را به گرمی میفشارم که یاریگر لحظات سخت زندگی ام بود و با اعتماد و اطمینانش به من ،آموخت که باید برای رسیدن به موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نورزم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید