در این لیست بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان و بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان را مشاهده می‌کنید.

قیمت روز موبایل ۹ آذر ۱۴۰۰ / بهترین گوشی‌های بازار تا ۱۰ میلیون تومان را بشناسید + جدول

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، قیمت انواع گوشی‌های موبایل در بازار امروز سه‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید. تا ۱۰ میلیون تومان کدام گوشی‌های بازار را می‌توان خرید؟

گوشی‌های بسیار خوبی را می‌توان تا ۱۰ میلیون تومان پیدا کرد. گوشی‌هایی که برخی از آن‌ها با محصولات پرچم‌دار بازار هم رقابت می‌کنند. در این لیست بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان و بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان را مشاهده می‌کنید.

بهترین گوشی‌های بازار تا ۱۰ میلیون تومان

سامسونگ گلکسی A۵۲s ۵G

Galaxy A۵۲s ۵G محصولی جذاب از شرکت سامسونگ است که در سال ۲۰۲۱ برای فروش در بازار عرضه شد. گوشی جدید سامسونگ به یک نمایشگر سوپر امولد با اندازه ۶٫۵ مجهز کرده که قادر است محتوا را با کیفیت ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل به نمایش دربیاورد.

این نمایشگر از نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند. تراشه کوالکام اسنپدراگون ۷۷۸G ۵G عهده‌دار پردازش‌های این گوشی هوشمند است.

سامسونگ گلکسی M۵۱

این گوشی هوشمند نیز یکی دیگر از گزینه‌هایی است که می‌تواند در لیست بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان قرار بگیرد. قاب جلویی گوشی M۵۱ میزبان یک نمایشگر ۶٫۷ اینچی از نوع سوپر امولد پلاس است که می‌تواند محتوا را با وضوح ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل به نمایش دربیاورد.

شیائومی می ۱۱ لایت ۵G

پس از ۴G Mi ۱۱ Lite نوبت به برادر دیگرش یعنی Mi ۱۱ Lite ۵G می‌رسد. شیائومی در ساخت گوشی Mi ۱۱ Lite ۵G از یک نمایشگر AMOLED با اندازه ۶٫۵۵ اینچ استفاده کرده است که وضوح تصویر ۲۴۰۰×۱۰۸۰ را ارائه می‌دهد.

این گوشی هوشمند نیز به دوربین سه‌گانه با سنسورهای ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۵ مگاپیکسلی ماکرو مجهز شده است که می‌تواند عکس‌های با کیفیتی را به ثبت برساند. انرژی این گوشی هوشمند نیز توسط یک باتری با ظرفیت ۴۲۵۰ میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود

گوشی Mi ۱۱ لایت

این موبایل از تراشه اسنپ‌دراگون ۷۸۰G استفاده شده که از ۵G هم پشتیبانی می‌کند. از طرف دیگر این گوشی به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و ۶ گیگابایت هم رم دارد. از طرف دیگر باید به صفحه نمایش AMOLED این گوشی هوشمند اشاره کرد.

شیائومی برای گوشی می ۱۱ Lite از سه دوربین پشت هم استفاده کرده است.

شیائومی پوکو X۳ GT

تراشه مدیاتک Dimensity ۱۱۰۰ ۵G پردازش‌ها را در این گوشی هوشمند انجام می‌دهد. علاوه بر این به کارگیری ۸ گیگابایت رم در سخت‌افزار این گوشی هوشمند سبب شده تا بتواند چندین برنامه را به صورت هم‌زمان به اجرا دربیاورد.

هواوی نوا ۸i

این گوشی هوشمند تنها در یک نسخه با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت به فروش می‌رسد که امکان افزایش حافظه در آن به‌وسیله کارت حافظه Micro SD وجود ندارد. گوشی جدید هوآوی به دوربین چهارگانه با سنسورهای ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی التراواید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج مجهز شده است.

نوا ۸i از یک باتری با ظرفیت ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت تغذیه می‌کند که شارژدهی قابل قبولی دارد. همچنین این گوشی هوشمند از شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند.

alt

قیمت گوشی موبایل امروز ۹ آذر

در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد.

تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

alt
alt
alt
alt
کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید