رئیس سازمان صداوسیما گفت: درباره پرداخت حق پخش مسابقات فوتبال به باشگاه ها گفت: در این زمینه ما تابع قانون هستیم و هرآنچه قانون بگوید ما به آن عمل می کنیم.

جبلی: درباره حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال تابع قانونیم/ از چهره های تلویزیونی صیانت بیشتری می کنیم

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، «پیمان جبلی» رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه اختتامیه جشنواره تلویزیون مستند در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره پرداخت حق پخش مسابقات فوتبال به باشگاه ها گفت: در این زمینه ما تابع قانون هستیم و هرآنچه قانون بگوید ما به آن عمل می کنیم.

وی ادامه داد: باید بودجه امسال را برآورد کنیم و هر آنچه باشد بر مبنای آن عمل می کنیم. البته ما سال های پیش از قانون تبعیت کرده ایم و امسال هم از قانون تبعیت می کنیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری از خبرنگار فارس درباره تغییرات ساختاری در رسانه ملی گفت: تغییر ساختار تابع دو عنصر مهم است یکی تحول در رویکرد یکی تحول در محتوا. ما هر ساختاری را که با این دو یعنی تحول محتوایی و تحول رویکردی انطباق داشته باشد همان ساختار را ساختار کارامدی م دانیم. هر ساختاری که با این دو نوع تحول نتواند همراهی کند قاعدتا تغییر خواهد کرد.

وی درباره ساترا و تکلیف شبکه نمایش خانگی گفت: ما در این مورد هم تابع قانون هستیم و باید ببینیم قانون درباره ساترا چه می گوید و ما تابع آن هستیم و باید قانون بودجه سال ۱۴۰۰ را بدانیم. ساترا به عنوان نهاد قانونی کنترل کننده پخش خانگی در قبل مشخص شده بود و ما تابع قانون هستیم و قانون هم به خوبی اجرا خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره اینکه اولین تغییرات در چه حوزه ای خواهد بود؟ مثل ادغام اداره کل صداوسیما یا معاونت سیما یا سیما فیلم و ... گفت: با اطمینان می گویم هیچ کدام از گمانه زنی هایی که شنیدید صحت ندارد ما بر اساس یک اصل مشخص تحول که بر مبنای دو عنصر عدالت و هویت است پیش می رویم و این تحول دردو حوزه رویکرد و محتوا در حوزه های مختلف مثل تولیدات سرگرم کننده و نمایشی و خبر و برنامه های تلویزیونی اتفاق خواهد افتاد. در حوزه محتوا به محتواهایی که باید بیش از این پرداخته شود و محتواهایی که قابلیت پرداختن بیشتر را دارد و این دو تحول و سرفصل تحولی اصل خواهد بود و تغییری که بخواهد رخ دهد بر اساس قابلیت تحقق این دو تحول خواهد بود و تغییرات را از سازمان صداوسیما شروع می کنیم.

جبلی در ادامه به بازگشت افراد محبوب به رسانه ملی گفت: تلویزیون ترکیبی از فکر و ایده و هنر و زیبایی و ظرفیت های انسانی است که در قالب های مختلف هنرمند هنرپیشه و مجری و عوامل دیگر از سرمایه های سازمان هستند و از هر کدام باید به بهترین شکل ممکن استفاده کرد که این پازل زیبا شکل بگیرد هیچ ظرفیتی را در دوره جدید هدر نمی دهیم و از تمام ظرفیت ها تا حد امکان صیانت می کنیم و بهره مند خواهیم شد. اینکه در موردهای مشخصی که اسم بردید قبلا هم‌گفته بودم تمام سرمایه های انسانی ما برای ما ارزشمند هستند و جایشان در رسانه ملی همیشه باز خواهد بود. اما اینکه در دوره تحولی جدید در ارتباط با چهره ها چه خواهیم کرد امیدواریم بتوانیم صیانت بهتری از چهره ها انجام دهیم.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید