برخی فروشگاه‌های لس آنجلس در روز موسوم به جمعه سیاه شاهد سرقت‌های دسته جمعی بوده ا‎ند.

غارت فروشگاه‎های لس آنجلس در «جمعه سایه»

با وجود وعده فرماندار کالیفرنیا برای سرکوب باندهای سازمان‌ یافته‌ای که این ایالت را ناامن کرده‎اند، گروه‌های تبهکار، یک فروشگاه خرده فروشی لوکس را در «جمعه سیاه» غارت کردند.

به گزارش «دیلی میل»، اداره پلیس لس‌ آنجلس، گزارش داد که فروشگاه «بوتگا ونتا» در لس‌ آنجلس، شاهد ورود گروه بزرگی از افراد بود؛ این افراد کالاهای گران قیمت را به سرفت بردند.

همچنین در منطقه «هوم دیپوت» در «لیک‌وود»، ۸ نفر وارد بخش ابزار آلات این فروشگاه شدند و پتک، آچار و چکش‎ها را به سرقت برده و مشتریان را تهدید کردند؛ سپس با ۱۰ خودرو فرار کردند.


اداره پلیس شهر لس آنجلس به «سی بی اس»، گفته که سرقت از «هوم دیپوت» به طور ویژه نگران کننده بود، زیرا ابزارهای سرقت شده احتمالاً می‌توانند برای سرقت از فروشگاه‌های بیشتری در منطقه استفاده شوند.

پلیس این منطقه می‎گوید که یک بخش کامل از چکش‌های مخصوص در «هوم دیپوت» توسط سارقان خالی شده است؛ چکش‌هایی شبیه به چکش‌هایی که گروه‌های سارق از آن برای شکستن شیشه به منظور سرقت جواهرات و سایر محصولات گران‌ قیمت مانند گوشی‌های تلفن همراه، استفاده کرده‌اند.

هر ۲ حادثه «هوم دیپوت» و «بوتگا ونتا» در حال حاضر تحت بررسی و تحقیق هستند.


«بوتگا ونتا»، اعلام کرده که تعداد مشتریان مجاز به ورود به داخل فروشگاه خود را محدود می‌کند.

فرماندار کالیفرنیا متعهد شده که برای کمک به شهرها در مبارزه با حلقه‌های سرقت خرده‌فروشی، سطح جدید حمایتی را در بودجه دولتی بعدی ارائه کند.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید