تعمیرات اساسی کنتیواتل شماره۳۹ کارگاه شمش از ۲۰ آبان ماه آغاز شد و پس از ۵ روز اجرای این تعمیرات ۲۴ آبان ماه به مدار تولید پیوست.

تعمیرات اساسی کنتیواتل شماره۳۹ کارگاه شمش فولاد سازی ذوب آهن اصفهان

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی ذوب آهن، علی بزاز اصفهانی  معاون تجهیزات مکانیکی بخش فولاد سازی با اعلام این خبر افزود: کنتیواتل ۳۹ در کارگاه شمش وظیفه چرخاندن شمش ها را برای تمیز کاری و کنترل ظاهری و بررسی عیوب احتمالی بر عهده دارد.

وی گفت: این تعمیرات با همکاری و مشارکت مدیریت های برنامه ریزی و نظارت بر نگهداری و تعمیرات مکانیک و تعمیرات و نو سازی راه و ساختمان در شرایط ایمن و بدون هیچگونه حادثه انسانی و تجهیزاتی انجام شد.

محمدی مهندس ارشد مکانیک تعمیرات ایستگاه های ریخته گری ۳و۶ گفت: در این تعمیرات نزدیک به ۳۸ تن قطعات و تجهیزات دمونتاژ، سرویس و یا تعویض گردید و برای انجام بخشی از این تعمیرات نیاز به ریخته گری دو عدد شمش ۲۴ متری با مقطع ۲۵۰Ï۳۲۰ میلی متر بود که با همکاری سرپرست کارگاه های ریخته گری و شمش این شمش ها قبل از تعمیرات، ریخته گری شد و مورد استفاده قرار گرفت .

شایان ذکر است؛ همکاران برق بخش، کارگاه شمش، ایمنی فنی، سفارشات بخش، دفتر فنی و رانندگان جرثقیل و نظافت صنعتی بخش فولادسازی نیز در اجرای این تعمیرات مشارکت و حضور فعال داشتند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید