در جریان هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، ۲ تیم صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تساوی امتیازها بین مجیدی و منصوریان؛ صنعت نفت ۱ - استقلال ۱ + گزارش کامل بازی

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مصاف استقلال و صنعت آبادان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی یک بر یک پایان یافت.

در جریان هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، ۲ تیم صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل‌های این بازی را مهدی حنفی در دقیقه ۸ و امیرحسین حسین‌زاده در دقیقه ۴۰ برای نفت آبادان و استقلال به ثمر رساندند.

با این نتیجه، استقلال با ۱۳ امتیاز در رده سوم جدول ایستاد و صنعت نفت آبادان با ۷ امتیاز چهاردهم شد.

نیمه اول

بازی در همان ابتدای کار، هجومی آغاز شد و دو تیم با ایجاد موقعیت روی دروازه یکدیگر سعی داشتند به سرعت به گل برسند. در دقیقه ۲ بازی شروین بزرگ روی اشتباه مدافعان استقلال می‌توانست دروازه آبی‌ها را باز کند اما ضربه او را رضایی به راحتی دفع کرد.

کوین یامگا در دقیقه ۵ این دیدار فرصت خوبی در محوطه جریمه نفت آبادان داشت اما با غفلت این بازیکن، موقعیت آبی‌ها در این دقیقه از بازی از دست رفت.

صنعت نفت آبادان در ۸ دقیقه این دیدار گل اول بازی را به ثمر رساند. مهدی حنفی با ضربه سر روی یک ضربه کاشته موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند و شاگردان منصوریان را یک بر صفر پیش بیندازد.

آبی‌ها پس از دریافت گل اول، به روی دروازه شاگردان منصوریان هجوم آوردند و با حضور در نیمه زمین حریف، سعی داشتند موقعیت‌هایی را برای خود شکل دهند اما دفاع نفت آبادان مانع از گلزنی شاگردان فرهاد مجیدی شد.

محمدحسین مرادمند در دقیقه ۱۶ بازی روی یک ضربه کرنر با ضربه سر، دروازه صنعت نفت را تهدید کرد اما دروازه‌بان حریف ضربه مرادمند را مهار کرد. در ادامه و در دقیقه ۱۷ بازی، روی یک فشار سنگینی توسط بازیکنان استقلال روی دروازه صنعت نفت شکل گرفت، امیرحسین حسین‌زاده فرصت شوتی‌زنی از پشت محوطه جریمه حریف داشت اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات استقلال بازهم ادامه داشت و جعفر سلمانی در دقیقه ۲۰، از پشت محوطه جریمه، شوتی روانه دروازه احمد گوهری کرد که این ضربه هم از کنار دروازه به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

کوین یامگا در دقیقه ۲۵ بازی، در محوطه جریمه صنعت نفت آبادان توسط محمد طیبی نقش بر زمین شد و بازیکنان استقلال و فرهاد مجیدی معتقد بودند که داور بازی باید این صحنه را پنالتی اعلام می‌کرد اما تصمیم داور، ادامه بازی بود.

در دقیقه ۳۸ بازی، امیرحسین حسین‌زاده موفق شد پس از مدت‌ها طلسم‌شکنی کند و اولین گل خود را برای استقلال برای استقلال به ثمر برساند. این بازیکن با حضور در محوطه جریمه صنعت نفت آبادان، روی پاس وریا غفوری فرصتی خوبی برای گلزنی پیدا کرد و با یک شوت محکم، بازی را به تساوی کشاند.

در پایان تلاش دو تیم برای ایجاد موقعیت و گل برتری در نیمه اول ثمری نداشت تا این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم

استقلال نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و سعی داشت هر طور که شده از حریف خود پیش بیفتد. در دقیقه ۴۸ مسابقه، بازهم امیرحسین حسین‌زاده روی یک کار ترکیبی، صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی اوت شد.

پس از هجوم آبی‌ها، بازی شکل آرام‌تری به خود گرفت و استقلال مقداری از فشار خود کم‌تر کرد. در این بین صنعت نفت آبادان سعی کرد بیش‌تر توپ و میدان را در اختیار داشته باشد و بتواند به نیمه زمین استقلال برسد.

در ادامه بازی شکل درگیرانه‌ای بیش‌تری به خود گرفت و شاگردان منصوریان سعی داشتند تا جایی که ممکن است از نتیجه تساوی محافظت کنند تا از بازی دست خالی بیرون نیایند.

در دقیقه ۷۰ بازی، صنعت نفت موقعیت خطرناکی روی دروازه استقلال داشت اما ضربه محکم رضا غبیشاوی را علیرضا رضایی موفق شد مهار کند.

مهدی مهدی‌پور در دقیقه ۷۷ این دیدار روی یک حرکت با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و فرصت بسیار خوبی برای گشودن دروازه صنعت نفت داشت اما ضربه او را دروازه‌بان حریف مهار کرد.

استقلال تا دقایق پایانی فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه‌های نهایی بازیکنان این تیم دقت لازم را نداشت و باعث شد تغییری در نتیجه بازی شکل نگیرد.

در پایان تلاش آبی‌ها برای زدن گل برتری ثمری نداشت تا این بازی در پایان با تساوی یک بر یک به پایان برسد و استقلال با ۴ تساوی پیاپی به پیشواز داربی پایتخت برود.

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند (دقیقه ۷۴، رضا آذری)، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، وریا غفوری (دقیقه ۷۸، امین قاسمی‌نژاد)، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده (دقیقه ۸۸، ارسلان مطهری) و رودی ژستد (دقیقه ۷۴، محمدرضا آزادی)

ترکیب صنعت نفت آبادان: احمد گوهری، محمد طیبی، محمد بختیاری، امید حامدی‌فر (دقیقه ۹۰- عباس بوعذار)، امید خالدی، مهدی حنفی، رضا غبیشاوی (دقیقه ۷۸، احمد شریعت‌زاده)، فرهادی، حسین زواری (دقیقه ۴۰، حکیم نصاری)، طالب ریکانی، شروین بزرگ

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید