تهیه‌کننده فیلم سینمایی «منصور» گفت: بعضی از شخصیت‌هایی که در فیلم منصور تقابل‌هایی با شهید ستاری دارند، برگرفته از اتفاقات و شخصیت‌های واقعی هستند. 

حذف دو شخصیت سیاسی از فیلم سینمایی «منصور»

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، جلیل شعبانی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «منصور» پیرامون آخرین وضعیت اکران این فیلم گفت: منصور تاکنون با استقبال خوبی در سینماهای سراسر کشور روبرو بوده است و این نشان می‌دهد اگر فیلمی در شأن قهرمانان ملی این سرزمین ساخته شود مردم با جان و دل به استقبال آن می رود. 

وی در ادامه افزود: این استقبال آن هم در شرایط کرونایی ما را شگفت‌زده کرد و اغلب سانس‌ها و سینماهایی که منصور در آن در حال اکران است با ظرفیت کامل نمایش داده می‌شود.

آیا ترکان و نعمت‌زاده از منصور حذف شدند؟

این تهیه‌کننده سینما در ادامه به اکران‌های جانبی «منصور» هم اشاره کرد و گفت: یکی از اتفاقات خوبی که برای فیلم سینمایی منصور در حال اتفاق است، نمایش این اثر در شهرهای فاقد سینما، روستاهای دور افتاده، مساجد سراسر کشور و برخی دانشگاه هاست که به همت همکاران ما در عمایار در حال انجام است. 

شعبانی در بخش دیگری از صحبت هایش در خصوص شخصیت های سیاسی فیلم سینمایی منصور و حذف برخی از آن ها افزود: در فیلم منصور بعضی از شخصیت‌هایی که در فیلم منصور تقابل‌هایی با شهید ستاری دارند، برگرفته از اتفاقات و شخصیت‌های واقعی هستند. 

وی در ادامه اظهار داشت: مانند کاراکترهایی مثل «مهندس لقمان» و «مهندس حشمت‌زاده» که به مهندس ترکان و مهندس نعمت‌زاده اشاره دارد، ولی چون حدس می‌زدیم که این سکانس‌ها هم به سرنوشت سکانس‌های حذف شده دیگرمان دچار شود، تصمیم گرفتیم این شخصیت‌ها با اسم و گریم دیگری در فیلم حضور داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید