سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: تست‌های PCR از قابلیت تشخیص سویه اُمیکرون برخوردارند و مطالعاتی در مورد روش‌های تشخیصی دیگر در حال انجام است.

«اُمیکرون» با تست PCR قابل تشخیص است؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: تست های PCR از قابلیت تشخیص سویه اُمیکرون برخوردارند و مطالعاتی در مورد روش های تشخیصی دیگر در حال انجام است.

سازمان جهانی بهداشت روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد: در حالیکه تست‌های PCR می‌توانند عفونت ناشی از سویه اُمیکرون را تشخیص دهند، مطالعاتی در حال انجام است تا مشخص شود آیا سویه نگران کننده کووید-۱۹ بر سایر انواع تست ها تاثیر دارد یا خیر.

سازمان جهانی بهداشت در به روز رسانی اطلاعات موجود درباره سویه جدید کروناویروس اعلام کرد: تست های PCR که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند، همچنان برای تشخیص سویه های کروناویروس از جمله عفونت ناشی از اُمیکرون به کار گرفته می شود. همچنین مطالعاتی در حال انجام است تا تعیین شود آیا این سویه تاثیری بر انواع دیگر آزمایش ها از جمله تست های تشخیص سریع آنتی ژن دارد یا خیر.

سازمان جهانی بهداشت روز جمعه اُمیکرون را سویه نگران کننده کروناویروس معرفی کرد که اولین بار در آفریقای جنوبی شناسایی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از ژاپن تودی، موارد ابتلا به سویه اُمیکرون در برخی از کشورها شناسایی شده و کشورها اقدام به اعمال محدودیت در مرزهای ورودی کرده اند زیرا به گفته رئیس اتحادیه اروپا، دولت‌ها برای کسب اطلاعات در مورد این سویه زمان کافی ندارند

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید