استفاده از فونت‌های مختلف اینستاگرام سریع‌ترین راه برای متفاوت جلوه دادن پروفایل شما در اینستاگرام است. بهترین برنامه‌های فونت اینستاگرام را بررسی کنید و اکنون سبک پروفایل خود را تغییر دهید.

فونت اینستاگرام | تغیر فونت بیو و استوری Instagram

اینستاگرام یک اپلیکیشن محبوب در بین مردم برای به اشتراک‌گذاری تصاویر است؛ و این روزها به عنوان پیشروترین رسانه اجتماعی محسوب می‌شود. هنگامی که مردم می‌خواهند در مورد شخصیت و سرگرمی‌های شما بدانند، معمولاً ابتدا صفحه اینستاگرام شما را نگاه می‌کنند؛ بنابراین، توجه به زیبایی و ظاهر صفحه در اینستاگرام بسیار قابل توجه است و شاید بهترین راه برای انجام این کار استفاده از فونت‌های هیجان‌انگیز و تعدادی عکس باشد. به همین دلیل است که ما لیستی از بهترین تولیدکننده‌های فونت اینستاگرام را که می‌توانید استفاده کنید و آموزش تغییر فونت فارسی اینستاگرام آورده گردآوری کرده‌ایم.

فونت مورد استفاده اینستاگرام در متن و استوری و وب‌سایتش چیست؟

اینستاگرام در مقایسه با سایر شبکه‌های اجتماعی روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند و به همین دلیل است که توسعه‌دهندگان برای تجسم بهتر محتوای برنامه تلاش زیادی کرده‌اند. امروز در مورد فونت‌هایی که اینستاگرام استفاده می‌کند صحبت خواهیم کرد.

اگر متن پیام‌ها و کپشن ها را به انگلیسی بنویسید بسیار دلنشین و جذاب به نظر می‌رسند. بیش از یک فونت وجود دارد که اینستاگرام از آن استفاده می‌کند؛ اما عمدتاً آن‌ها بر روی خانواده «Prisma Nova» تمرکز می‌کنند.

این فونت از نظر ظاهری عالی است و بسیار ساده و زیبا به نظر می‌رسد. زمانی که یک برنامه در اوج شهرت خود است، به روز نگه داشتن همه چیز مطابق با نیازهای کاربر امری لازم است. به همین دلیل است که توسعه‌دهندگان اینستاگرام برای هدف قرار دادن مخاطبان بیشتر توجه ویژه‌ای دارند.

ظاهر فونت ممکن است بسته به سیستم عاملی که در آن از این برنامه استفاده می‌کنید متفاوت باشد. به عنوان مثال، اگر اینستاگرام را در دستگاه‌های IOS باز کنید، فونت «Freight Sans» و «Niue Helvetian» را مشاهده خواهید کرد. در دستگاه‌های اندرویدی، ترکیبی از «Roboto» و «Fright» وجود دارد. به طور مشابه، اگر از نسخه وب اینستاگرام استفاده می‌کنید، فونت «Proxima Nova» را برای هر منظوری در آنجا خواهید دید.

اینستاگرام از چه فونت‌هایی برای استوری استفاده می‌کند؟

استوری اینستاگرام یکی از بهترین ویژگی‌ها برای جذب مخاطب به سمت محتوای خاص است. می‌توان گفت که محبوبیت اینستاگرام تقریباً به دلیل عملکرد آپلود استوری آن است. طبق آمار، تقریباً ۵۰۰ میلیون کاربر در روز استوری آپلود می‌کنند که عدد قابل توجهی است.

اگر هنوز در انتخاب محتوا برای پست و استوری خود مشکل‌دارید با مراجعه به سایت فرادرس می‌توانید به صورت صفر تا صد اینستاگرام و نحوه تولید محتوا در اینستاگرام را یاد بگیرید. همچنان فرادرس به شما یاد خواهد داد چگونه از طریق شبکه‌های اجتماعی کسب درامد کنید.

•  آموزش استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام— کلیک کنید

در IOS از فونت «San Francisco» در استوری های اینستاگرام استفاده می‌شود. و در اندروید از «Roboto» استفاده می‌شود. این فونت توسط شرکت اپل در سال ۲۰۱۴ طراحی شده است.

اینستاگرام از چه فونتی برای تایپ استفاده می‌کند؟

انواع مختلفی از فونت وجود دارد که در حالت تایپ اینستاگرام استفاده می‌شود. همه انواع بر اساس دستگاه‌هایی که استفاده می‌کنید متفاوت است. فونت اصلی برای نوشتن «Aveny-T» است. برای IOS فونت «San Francisco italic bold» و برای دستگاه‌های اندرویدی «Roboto Black» استفاده شده است.

اگر دوست دارید که به صورت نستعلیق کپشن مورد نظر خود را بنویسید، در محیط بیرون از اینستاگرام مثلاً در قسمت Note گوشی خود علامت «﮼» را کپی کنید و در اول کلمه خود قرار دهید دقت داشته باشید که برای نستعلیق نوشتن کلمه‌های بعدی باید حتماً از نیم‌فاصله استفاده کنید؛ و بعد از نوشتن کامل متن، آن را کپی کرده در قسمت کپشن خود قرار دهید.

فونت اینستاگرام

روش تغییر فونت برای اینستاگرام

شخصی‌سازی صفحه اینستاگرام بر اساس زیبایی‌شناسی شما می‌تواند به جذب فالوور برای شما کمک کند. بیشتر نوجوانان از فونت‌های زیادی در بیو و پست‌های اینستاگرام خود استفاده می‌کنند. با این حال، می‌توانید از چند فونت، فانتزی یا ساده، با توجه به اولویت خود برای بهبود ظاهر پروفایل خود استفاده کنید. برای تغییر فونت در اینستاگرام ۳ راه حل وجود دارد.

۱. استفاده از اپلیکیشن‌های تولیدکننده فونت اینستاگرام

۲. استفاده از اپلیکیشن‌های «Inshot»، «Phonto» و غیره برای اضافه کردن متن با فونت دلخواه به عکس و فیلم

۳. تغییر فونت از طریق خود گوشی اندرویدی

۱۰ تولیدکننده فونت اینستاگرام

۱. Instagram Fonts

این تولیدکننده فونت اینستاگرام برای دسکتاپ و همچنین موبایل در دسترس است. صدها گزینه برای انتخاب از جمله فونت‌های پررنگ، فانتزی، مورب و ساده در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید خلاق باشید، حتی می‌توانید ترکیبی از فونت‌ها را انتخاب کنید. رابط کاربری آن نیز ساده است زیرا می‌توانید متن خود را به سادگی طراحی کنید و سپس آن را در اینستاگرام کپی و پیست کنید.

۲. Instagram Fonts Generator

اگر می‌خواهید از فونت‌های فانتزی در صفحه اینستاگرام خود استفاده کنید، این اپلیکیشن یک انتخاب عالی است. رابط کاربری ساده و کاربردی آن، متن وارد شده را با فونت‌های مختلف به شما نشان می‌دهد. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که هر زمان که مایلید از ایموجی ها استفاده کنید. با این حال، تعداد کمی از کاربران مشکلی را گزارش کرده‌اند مبنی بر این که گاهی اوقات، متن در توضیحات با متن نمایش داده شده در صفحه یکسان نیست. با این حال، هنگامی که آن را در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید، به حالت درست خود باز می‌گردد.

۳. Fonts for Instagram (فقط برای اندروید موجود است)

این بهترین برنامه برای افرادی است که فقط به فونت‌های کاربردی و ساده نیاز دارند. حتی به شما امکان می‌دهد از شکلک‌های نوع یونیکد برای بهبود بیشتر صفحه خود استفاده کنید. شما به سادگی می‌توانید یک فونت را انتخاب کنید و سپس محتوای قابل‌توجهی را با استفاده از آن تایپ کنید. ویژگی کپی پیست این اپلیکیشن نیز بسیار ساده است. این برنامه از فونت فارسی نیز پشتیبانی می‌کند.

۴. Fonts for Instagram (فقط برای گوشی‌های iOS موجود است)

این یک برنامه iOS است که به شما امکان می‌دهد یک فونت را از طیف گسترده آن انتخاب کنید. با این حال، برای دسترسی به کل مجموعه نیاز به پرداخت هزینه است. شما می‌توانید از فونت‌های مختلف در یک متن استفاده کنید. علاوه بر این، به شما امکان می‌دهد به چندین ایموجی و بخش‌های منحصربه‌فرد نیز دسترسی داشته باشید. این برنامه از فونت فارسی نیز پشتیبانی می‌کند.

فونت اینستاگرام

۵. Meta Tags Font Generator

ویژگی که این اپلیکیشن را محبوب کرده است این است که به شما امکان می‌دهد کل پیش‌نویس پروفایل اینستاگرام خود را در آن بسازید. این به شما کمک می‌کند تا در واقع تصور کنید که خروجی نهایی چگونه خواهد بود. علاوه بر این، در حالی که سایر برنامه‌ها از شما می‌خواهند که هر جمله را به طور جداگانه طراحی و کپی کنید، این برنامه به شما امکان می‌دهد کل پیش نویس را یکباره کپی کنید تا به محض یک بار زدن کپی و پیست، پروفایل شما آماده شود.

۶. Cool Symbol

بر خلاف سایر برنامه‌های موجود در لیست، این یک پلت فرم تحت وب با بیش از صد فونت است که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. حتی به شما این امکان را می‌دهد که نمادها و متن‌ها را در هم قرار دهید. با این حال، رویه این پلتفرم مشابه برنامه‌های کاربردی است، زیرا دوباره می‌توانید متن را تایپ کنید، فونت را انتخاب کنید و سپس فقط آن را کپی کنید.

۷. LingoJam

این اپلیکیشن به دلیل انتخاب فونت‌هایش محبوبیت زیادی دارد. فونت‌های بالای سایز ۹۰ در این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهند که فونت مناسبی را برای پروفایل خود انتخاب کنید. رابط آن نیز بسیار ساده است زیرا دو جعبه وجود دارد. وقتی متن را در سمت چپ وارد می‌کنید، فونت در سمت راست نمایش داده می‌شود. پس از این کار، به سادگی می‌توانید فونت را کپی و پیست کنید.

۸. Fontify (فقط برای اندروید موجود است)

این نرم‌افزار نیز رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد که به شما کمک می‌کند فونت مناسب را به راحتی پیدا کنید. علاوه بر اینستاگرام، برای واتساپ و فیس‌بوک نیز مفید است؛ مانند بسیاری از برنامه‌ها، به شما این امکان را می‌دهد که متن را در فونت انتخاب شده کپی کنید و سپس در جایی که به آن نیاز دارید پیست کنید. بهترین بخش این برنامه این است که نیازی به استفاده از هیچ منبعی از دستگاه شما ندارد که ایمنی استفاده از آن را تضمین می‌کند.

۹. صفحه کلید Sprezz

این برنامه صفحه کلید iOS استفاده از فونت‌های جدید را آسان‌تر می‌کند زیرا نیازی به کپی و پیست کردن آن‌ها نیست. علاوه بر این، صفحه‌کلید دارای فونت‌ها و فرمت‌های یونیکد زیادی است که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. علاوه بر این، یک برنامه وب از این برنامه به صورت آنلاین برای دستگاه‌های اندرویدی در دسترس است. تنها نقطه ضعف این برنامه این است که کسانی که دوست دارند از فونت‌های مختلف در یک متن استفاده کنند، باید بارها و بارها به تنظیمات سر بزنند.

۱۰. FontCap

با بیش از ۱۵۰ فونت در دسترس، ویژگی این برنامه این است که به شما امکان می‌دهد فونت‌های مورد علاقه خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. رابط کاربری آن نیز بسیار ساده و آسان برای استفاده برای همه است.

فونت اینستاگرام

به عنوان مخاطب ایرانی کمتر پیش می‌آید که بخواهیم از فونت‌های انگلیسی در اینستاگرام خود استفاده کنید و ترجیح می‌دهیم فونت نستعلیق و دیگر فونت‌های فارسی موجود را استفاده کنیم.

اضافه کردن فونت فارسی با استفاده از برنامه «Inshot»

یکی از بهترین برنامه‌های موجود برای ساختن استوری یا پست با فونت فارسی، برنامه «Inshot» و «Phonto» است. شما می‌توانید در اندروید و iOS هر فونت موجود را بهInshot  اضافه کرده و از آن برای افزودن به عکس یا فیلم خود استفاده کنید. برای این کار  کافیست مراحل زیر را طی ‌کنید.

•  بهترین برنامه ادیت عکس— کلیک کنید

۱. بعد از باز کردن برنامه اینشات نسبت به اینکه فایل شما عکس یا ویدیو است، ازگالری عکس یا ویدیو مدنظر خود را انتخاب کنید.

۲. سپس در لیست پایین، گزینه‌ی «Text» که به شکل «T» نمایش داده شده است را انتخاب ‌کنید.

فونت اینستاگرام

۳. متن مورد نظر خود را وارد کنید و برای تغییر فونت آن بر روی «Aa» ضربه زده و فونت مورد نظر خود را انتخاب کنید اگر فونت مورد نظر شما وجود ندارد از بخش «Import» و سپس «Files» فایل فونت خود را اضافه کنید. شما همچنان می‌توانید فونت موردنظر خود را دانلود کنید.

فونت اینستاگرام

شما می‌توانید با استفاده از این برنامه همچنین رنگ، اندازه، فاصله، وضوح و رنگ پس زمینه را نیز مشخص کنید.

تغییر فونت اینستاگرام با استفاده از تنظیمات گوشی اندروید

همانطور که می‌دانید شما از طریق خود برنامه اینستاگرام قادر به تغییر فونت نیستید اما اگر گوشی اندرویدی دارید می‌توانید به راحتی در قسمت تنظیمات فونت پیش‌فرض موجود را تغییر دهید اما باید توجه داشته باشید که با این کار به صورت کامل کل نوشته‌های موجود در گوشی شما تغییر می‌یابد به همین دلیل دو روشی که در بالا ذکر شد بهترین انتخاب است اما اگر می‌خواهید این روش را نیز امتحان کنید کافیست مراحل زیر را طی کنید.

۱. به قسمت تنظیمات گوشی خود بروید.

۲. در قسمت «Display» گزینه «Screen zoom and font» را انتخاب کنید.

۳.  سپس از بخش «Font Style» فونت مورد نظرخود را انتخاب و برای ذخیره تغییرات « Apply» را بزنید.

فونت اینستاگرام

اگر می‌خواهید بیوگرافی اینستاگرام خود را اصلاح کنید یا نظرات و پست‌های خود را شیک نشان دهید، می‌توانید از هر یک از این فونت‌های اینستاگرام استفاده کنید. آن‌ها به خاص شدن پیام‌های شما کمک می‌کنند و می‌توانند به افزایش جذب مخاطب شما کمک کنند.

نوشتن کپشن اینستاگرام در افزایش جذف مخاطب و در نتیجه افزایش درآمد از اینستاگرام بسیار موثر است. برای یادگیری کپشن نویسی، مقاله زیر را مطالعه نمایید.

•  کپشن چیست ؟ — کلیک کنید

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید