دو خواهر و برادر در هند که به دلیل ابتلا به بیماری نادری پیرتر از سن خود به نظر می رسند، به سوژه رسانه ها و کاربران فضای مجازی بدل شده اند.

تولد دو کودک به شکل پیرمرد و پیرزن | بنجامین باتن در دنیای واقعی / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حتما نام فیلم " مورد عجیب بنجامین باتن " به گوشتان خورده است. مردی که برعکس دیگران، وقتی که به دنیا می‌آید ظاهری پیر داشت و هرچه از سنش می‌گذشت جوان‌تر میشد تا سرانجام به کودکی می‌رسید. اما حالا در دنیای واقعی نیز دو خواهر و برادر هندوستانی که در کودکی قیافه‌ای شبیه به افراد مسن دارند، خبرساز شده اند.

«کِشاو» و «آنجلی کومار» دو برادر و خواهر اهل ایالت جارکند هند از دو بیماری نادر " گوتیس لاکسا " و " پیری زودرس " رنج می‌برند که موجب شده تا در مقایسه با سن واقعی شان بسیار پیرتر به نظر برسند. آنها مبتلا به این دو بیماری نادری هستند که متاسفانه غیرقابل درمان است.

این برادر و خواهر هندی ابتدا در سال ۲۰۱۶ به عنوان "خواهر و برادران بنجامین باتن " به سوژه رسانه‌ها تبدیل شدند. آنجلی در آن سال ۶ ساله و برادر کوچکترش در آن موقع تنها ۱۸ ماه داشت. علاوه بر اینکه پوست بدن هر دو خواهر و برادر چروکیده و افتاده بود، آنها از دردمفاصل که معمولا در پیری بروز می‌کند، رنج می‌بردند.

اما این تمام دردهای این دو خواهر و برادر نیست. کشاو و آنجلی علاوه بر پوست چروکیده و درد مفاصل باید با تمسخر همسن و سالان خود نیز دست و پنجه نرم کنند که با دادن لقب‌های زشت آنها را به سخره می‌گیرند. آنجالی در مصاحبه‌ای گفت: "بچه‌ها در مدرسه مرا با نام‌های " مادربزرگ "، " بانوی پیر "، " میمون " و " ارباب میمون هندو " صدا می‌زنند و این مرا آزار می‌دهد."

«شاتروگهان راجک» و «رینکی دِوی»، پدر و مادر این دو کودک آرزو داشتند تا بتوانند فرزندان خود را درمان کنند، اما پزشکان به آنها اعلام کردند که هیچ راهی برای درمان کودکان آنها در هند وجود ندارد. با این حال و پس از انتشار تصاویری از این دو کودک در شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۶، یک سازمان غیردولتی به نام " بنیاد مراقبت امروز " با آنها تماس گرفت و به آنها کمک کرد. آنجلی و کشاو از آن سال تحت عمل جراحی لیفت صورت قرار گرفتند و تا حدودی چین و چروک و افتادگی پوست صورتشان کاهش یافته است.

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    0 0
    نمیشه ژن عامل پیری از کار بندازن بعد دیگه کسی بخاطر کهولت سن نمی میره خخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید