مفسد اقتصادی از ناودان خانه اش برای پنهان کردن پول و جواهرات نامشروع استفاده کرده بود.

کشف پول و جواهرات از ناودان خانه یک مفسد اقتصادی / فیلم
به گزارش سلام نو، پلیس هند حین انجام یک عملیات مبارزه با فساد، مقادیر زیادی پول و جواهرات را در داخل ناودان خانه یک مفسد اقتصادی پیدا کرد. کشف این اسکناس‌های روپیه و جواهرات پس از آن اتفاق افتاد که پلیس هند حین تحقیقات مظنون شد که «جی شانتاگودا بیرادار»، مهندس جوان شرکت PWD در طول دوره تصدی مقام ریاست به ثروت نامشروعی دست پیدا کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این عملیات حوالی ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه انجام شد. ماموران پلیس ابتدا زنگ خانه متهم به فساد اقتصادی را به صدا درآوردند. اما پس از آنکه حدود ۱۰ دقیقه طول کشید تا وی درب خانه اش را به روی پلیس باز کند ماموران مظنون شدند که او احتمالا پول‌های نقد یا جواهرات را در مکانی در خانه اش پنهان کرده باشد.

در ادامه پلیس یک لوله کش محلی را به خانه بیرادار فرا خواند و از وی خواسته شد تا لوله ناودان خانه را باز کند. هنگامی که لوله کش لوله را باز کرد مقادیر زیادی پول نقد و جواهرات در داخل آن پیدا شد. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که پس از بازشدن لوله توسط لوله کش، مقادیر زیادی پول و جواهرات توسط ماموران پلیس از آن خارج می‌شود.

طبق گزارش رسانه‌ها در مجموع ۱۳.۵ میلیون روپیه پول نقد از داخل لوله شیروانی خانه این متهم به فساد اقتصادی پیدا شد. در این گزارش آمده ماموران پلیس همچنین ۶ میلیون روپیه پول نقدی را که این مهندس جوان روی سقف خانه اش پنهان کرده بود پیدا کردند. هنوز ارزش تقریبی جواهرات کشف شده اعلام نشده است.

گفتنی است؛ این مهندس جوان توسط پلیس بازداشت و تحقیقات در مورد این پرونده ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید