لیلا اوتادی بازیگر زن مشهور سینما و تلویزیون عکس عجیبی از خود با موهای پریشان را در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

موهای پریشان بازیگر زن مشهور جنجالی شد! / عکس

لیلا اوتادی تابستان ۱۳۶۲در تهران به دنیا آمد. لیلا اوتادی در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. لیلا اوتادی دانش‌آموختهٔ کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساختهٔ ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد. لیلا اوتادی فیلم جدیدی را منتشر کرد.

  لیلا اوتادی تصویر زیر را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است که باهم در این بخش از میبینیم.

لیلا اوتادی

آیا لیلا اوتادی گرانقیمت ترین بازیگر زن ایران است

لیلا اوتادی بازیگر پولداری است و نقش های زیادی هم بازی نکرده است و همین دلیل شایعاتی منتشر شد که دستمزد او خیلی زیاد است و گرانقیمت ترین بازیگر زن ایرانی است که این شایعه خیلی زود توسط خودش تکذیب شد. البته در حاشیه مذکور حتی رقم مورد نظر را نیز گفته بودند و جزئیات زیادی داشت. لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران، بازیگر است.لیلا اوتادی فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی از تئاتر کار خود را شروع کرد و حالا کتاب شعر چاپ شده هم دارد.در سال ۱۳۸۹ باشگاه خبرنگاران صدا و سیما لیلا اوتادی را با دریافت ۷۵ میلیون تومان برای ۲۵ روز بازی در فیلم پیتزا مخلوط، گرانقیمت ترین بازیگر زن ایران معرفی کرد اما لیلا اوتادی چند روز بعد آنرا تکذیب کرد. جالب است بدانید که لیلا اوتادی در اصل در زمینه ساخت و ساز ساختمان فعالیت دارد و فعالیت اصلی او در همین زمینه است.

لیلا اوتادی

نذر جالب لیلا اوتادی

برف و سرمای اخیر در کشور اگر چه موجب شادی هموطنان شد اما عده‌ای از افراد مانند کارتون خواب‌ها وزلزله زدگان کرمانشاه شرایط سختی را فراهم آورد.

لیلا اوتادی

در همین زمینه لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون نذر جالبی برای این قشر از هموطنان‌مان کرده است.

اوتادی نوشت:«برای کارتون خوابها، کارگران، آشغال جمعکن‌ها (اون عزیزایی که توی آشغال‌ها میگردند نه پاکبانها) و… که بادستان لختشون توی این سرمای زمستون کار میکنن، دستکش نذرکردم

و وقتی توی خیابون میبینمشون با شکلات یا خوراکی تقدیمشون می‌کنم تا بلکه نذرم قبول بشه، مسئولان به فکر بیافتند

وخانه‌های کرمانشاه ساخته بشه و دیگه کودکی ازسرما جون نده. نذرکردم، دعاکنیدکه خداوندجوابش روبدهد.»

لیلا اوتادی

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید