فرمانده انتظامی شهرستان "کازرون" از دستگیری فردی که قصد انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی دختر ۱۷ ساله داشت خبر داد.

لو رفتن فیلم ها و عکس های خصوصی دختر کازرونی توسط خواستگارش

سرهنگ "اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: دختری ۱۷ ساله به پلیس فتا مراجعه و اظهار کرد فردی پیج اینستاگرام وی را هک و تهدید به انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی‌اش کرده است که بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

عکس های خصوصی دختر کازرونی در شهر پیچید

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با به کارگیری روش‌های فنی و شگردهای خاص پلیسی موفق شدند در کمتر از یک هفته متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن را احضار کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان "کازرون" تصریح کرد: متهم ۲۰ ساله که خواستگار سابق شاکی بود در مواجهه با مستندات و ادله‌های دیجیتال پلیس لب به اعتراف گشود و به تهدید دختر ۱۷ ساله در فضای مجازی به خاطر مسائل عاشقانه و احساسی اعتراف کرد.

سرهنگ "زراعتیان" به شهروندان توصیه کرد: ضمن بالا بردن سطح سواد اینترنتی خود از ارسال تصاویر خصوصی و شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی خودداری و با فعال سازی رمز دو مرحله‌ای از دسترسی غیرمجاز دیگران به حساب کاربری جلوگیری به عمل آورید.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای مجازی آن را از طریق سایت اینترنتی پلیس فتا به آدرس  www.cyberpolice.ir (بخش فوریت‌های پلیسی) و یا شماره تلفن ۰۷۱۴۲۲۲۲۵۴۴ اطلاع رسانی کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید