تیراندازی در آپارتمانی در شهر «نشویل» مرکز ایالت تنسی آمریکا، منجر به کشته شدن سه مرد و جان باختن ۴ نفر دیگر شد.

۳ جوان در تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا کشته شدند

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، پلیس آمریکا اعلام کرد در پی تیراندازی جمعه شب در داخل آپارتمانی در نشویل، سه مرد جوان کشته و چهار نفر مجروح شدند.

اداره پلیس نشویل، مرکز ایالت تنسی، در توییتی اعلام کرد که جراحات این افراد جانشان را تهدید نمی‌کند. پلیس افزود مقامات دو اسلحه را در محل کشف کردند و هیچ نشانه‌ای از ورود اجباری به محل حادثه وجود ندارد.

«کریستین مامفورد» سخنگوی اداره پلیس نشویل به شبکه محلی وابسته به سی‌ان‌ان گفت: سه قربانی مردان جوان در اواخر نوجوانی و اوایل دهه بیست زندگی خود بودند. هنوز در حال کار برای شناسایی آن‌ها هستیم.

به گفته مامفورد، بازماندگان شامل یک نوجوان ۱۳ ساله و سه بزرگسال هستند. بازداشتی در خصوص این تیراندازی مرگبار صورت نگرفته و تحقیقات پلیس ادامه دارد.

تیراندازی در تنسی به دنبال دو تیراندازی دیگر در «جمعه سیاه» (Black Friday) آمریکا در داخل مراکز خرید رخ داد.

در پی تیراندازی در یک مرکز خرید در «تاکوما» واشنگتن، یک نفر زخمی و به بیمارستان منتقل شد. تیراندازی دیگری در یک مرکز خرید در «دورهام» نیوجرسی رخ داد که در آن سه نفر بر اثر اصابت گلوله زخمی شدند.

اداره پلیس دورهام در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که یکی از مجروحان پسری ۱۰ ساله است که مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

«پاتریس اندروز» رئیس پلیس دورهام روز جمعه گفت که سه مجروح دیگر هم وجود دارد، اما در مورد منبع جراحات آن‌ها توضیح بیشتری نداد.

بنا بر گزارشی که شبکه «سی‌ان‌ان» صبح شنبه (به وقت تهران) منتشر کرد، حاضران در مرکز خرید «ساوت پوینت» شهر دورهام از تیراندازی مسلحانه در داخل این مرکز خرید خبر دادند.

بنا بر روایت این مقام پلیس آمریکا، دو گروه از افراد عامل تیراندازی در مرکز خرید ساوت پوینت بودند و آن‌ها از قبل یکدیگر را می‌شناختند.

رئیس پلیس دورهام ایالت کارولینای شمالی با انتقاد شدید از تداوم خشونت‌های مسلحانه گفت: «تیراندازی‌ها در این شهر باید متوقف شود. باید متوقف شود».

تیراندازی در این مرکز خرید در شرایطی انجام شد که این فروشگاه به دلیل جمعه سیاه پر از مشتری بود و به دنبال این تیراندازی، پلیس مردم را از فروشگاه تخلیه کرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید