ازدواج کوتاه مدت برخی بازیگران ایرانی سوژه مردم عادی بوده است، در این گزارش به معرفی بازیگران ایرانی پرداخته ایم که موفق به برگزاری جشن سالگرد ازدواج نشده اند و زندگی آنها کمتر از یکسال دوام داشته است.

بازیگران ایرانی که زندگی مشترکشان به یکسال هم نرسید! / عکس

ازدواج امر پسندیده ای است. بسیاری از بازیگران کشورمان ازدواج کرده اند و زندگی موفقی هم دارند اما در این بین هستند بازیگرانی که ازدواج ناموفقی داشته اند. برخی از بازیگران کشورمان مدت ازدواج شان کمتر از یک سال بود. در ادامه ازدواج کوتاه مدت برخی بازیگران ایرانی را آورده ایم.

مردم همیشه بر این باورند که هنرمندان نمی توانند زندگی طولانی مدتی داشته باشند. روحیه هنری و البته حساس آنها شاید یکی از این دلایل باشد اما در بین هنرمندان ایرانی برخی از آنها خیلی زودتر از آنچه که شود تصور کرد به عشق خود پایان داده اند. ازدواج کوتاه مدت بازیگران ایرانی را ببینید.

ازدواج کوتاه مدت مهدی کوشکی

مهدی کوشکی زاده ۱۳۶۰ است.مهدی کوشکی در خرم آباد متولد شد.مهدی کوشکی نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و بازیگر سینمای ایران است.مهدی کوشکی فارغ‌التحصیل رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده سینما –تئاتر دانشگاه هنر است.ورود او به عرصه سینما با حضور در فیلم موفق لانتوری وارد فاز جدید شد سپس در فیلم فروشنده اصغر فرهادی هم نقش آفرینی کرده است.

ازدواج اول مهدی کوشکی

مهدی کوشکی سالها پیش با خانمی به نام شمس ازدواج کرده بود که این زندگی نهایتا به طلاق ختم شد.

این زوج در سال ۱۳۸۵  صاحب یک فرزند پسر بنام آرسام شدند. آرسام کنار مادرشدر لندن زندگی میکند و در زمان هایی از سال اوقاتش را در کنار پدر می گذراند.

ازدواج دوم مهدی کوشکی

آقای بازیگر برای بار دوم با خانم صحرا فتحی (بازیگر) ازدواج کردکه این زندگی هم چند سال بیشتر دوام نداشت و به جدایی رسید

صحرا فتحی کیست؟

صحرا فتحی متولد فروردین ۱۳۶۱ در آبادان، بازیگر است

فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره می باشد و اکنوندر زمینه نمایش به فعالیت در بخش بازیگری می پردازد او سابقه ۵ سال تدریس در رشته گرافیک رو نیز دارد

مهدی کوشکی در ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ با انتشار عکس دونفره خود با ریحانه پارسا که ۱۷ سال اختلاف سنی دارند خبر ازدواج سوم خود را رسانه ای کردند

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

این دو سر یک تئاتر در دی ماه ۹۸ با هم آشنا شده بودند و با شروع قرنطینهاین رابطه جدی شد و در نهایت به ازدواج رسمی رسید

ریحانه پارسا همسر مهدی کوشکی متولد ۴ اسفند ۱۳۷۷ است و بازیگریرا با سریال پدر و نقش لیلا آغاز کرد و با درخشش در این نقش در میان مردم به شهرت رسید.

دختر کوچک محمدرضا شریفی نیا یک بار ازدواج کرده است که این ازدواج به طلاق منجر شد .او در سن ۱۹ سالگی با امیررضا طلاچیان ازدواج کرد و بعد مدتی از او جدا شد و اکنون مجرد است .در سال گذشته خبری مبنی بر ازدواج او با عموپورنگ نیز منتشر شدکه این خبر کاملا کذب بود و از سوی او در برنامه خندوانه به طور جدی تکذیب کرد .

ملیکا شریفی نیا و امیر رضا طلاچیان

ملیکا شریفی نیا و امیر رضا طلاچیان

مونا بانکی پور در سال ۱۳۷۱ با امین حیایی ۲۲ ساله که هنوز در اول مسیر بازیگری بودازدواج کرد اما این زندگی بعد از یکسال با بدنیا آمدن یک پسر بنام دارا به طلاق ختم شد.

امین حیایی و همسر اولش مونا بانکی پور

امین حیایی و همسر اولش مونا بانکی پور

ازدواج با چنگیز وثوقی و نام مستعار سارا وثوقی

سارا همسر سابق چنگیز وثوقی (برادر بهروز وثوقی) است و نام هنری سارا وثوقیرا در دو سال اول فعالیت هنری اش استفاده می کرد، این نام برگرفته از فامیل همسرش بود.

سارا خوئینی‌ها و همسر اولش چنگیز وثوقی

سارا خوئینی‌ها و همسر اولش چنگیز وثوقی

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید