انتشار تصاویر مدلینگ از بهنوش بختیاری به سوژه کاربران فضای مجازی همراه بوده است.

مراسم تاج گذاری بهنوش بختیاری! / عکس

بهنوش بختیاری عکی های جدیدی را در فضای مجزی منتشر کرده است که زندگی لاکچری و ثروتمند خود را به نمایش می کشد.

بهنوش بختیاری از چهره های مشهور تلویزیون و سینماست. بهنوش بختیاری در حمایت از ترنس ها قدم زیادی برداشته است. حواشی پیرامون بهنوش بختیاری زیاد است. بهنوش بختیاری در اینستاگرام فعالیت گسترده دارد. در ادامه سلفی عجیب بهنوش بختیاری را مشاهده کنید.

اخیرا عکس هایی از بهنوش بختیاری در فضای مجازی منتشر شد که در حالی که تاج سلطنتی بر سر دارد همچون مدلینگ ژست می گیرد.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

تغییر چهره خانم بازیگر به سبک بلاگری

بهنوش بختیاری

حسرت بزرگ بهنوش بختیاری

ادعای جالب بهنوش بختیاری درباره فرصت بزرگی در زندگی اش که از دست داد : در بخشی از برنامه بختیاری درباره سریال «زیرآسمان شهر» گفت:در سال ۱۳۸۰ سریال «زیرآسمان شهر» پخش شدکه در زمان خودش خیلی پرمخاطب بود. من به عنوان مهمان یک قسمت حضور داشتم، شاید برایتان جالب باشد که قرار بود من به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این مجموعه حضور داشته باشم، اما پشیمان شدم و قبول نکردم. یکی از افسوس های زندگی من همین تصمیم است. وی عنوان کرد:واقعیت این است آن زمان هنوز طنزهای نود شبی در تلویزیون جا نیفتاده بود. من هم با خودم می گفتم امکان ندارد که شما بتوانید نود قسمت را به صورت هر روزه کار کنید و احتمالاً بعد از یک ماه کار به پایان می رسد.  بختیاری اظهار کرد: حتی افسردگی پدر من در آن سال ها با دیدن همین سریال بهبود پیدا کرد. مردم هم همچنان با شخصیت های آن از جمله خشایار مستوفی خاطره دارند.

بوس فرستادن بهنوش بختیاری در ماشین چند میلیاردی اش + فیلم

رابطه خاص بهنوش بختیاری و ترنس ها

بهنوش بختیاری رابطه بسیار نزدیکی با ترنس ها دارد و همیشه به آنها سر می زند. یکی از فعال ترین بازیگران ایرانی که در زمینه حمایت از ترنس ها و افرادی که اختلالات جنسیتی دارند قطعا بهنوش بختیاری است. البته راه او الان توسط افراد زیادی پشتیبانی می شود ولی وقتی اول راه بود حاشیه ها و سختی های زیادی کشید تا این نوع از انسان ها را به جامعه معرفی کند. فعال ترین بازیگر ایرانی برای کمک به جامعه ترنس ها بهنوش بختیاری است که تا به امروز فعالیت های زیادی در این زمینه انجام داده است. در آموزش و پرورش بسیاری از بچه‌ها را به دلیل ترنس بودن از مدرسه اخراج می‌کنند. تعداد زیادی را هم به انجمن معرفی می‌کنند. به دانش آموز می‌گویند فعلا از تحصیل محروم هستی. اما روند تشخیص و درمان حدود دو سال زمان می‌برد، آیا دانش آموز هم باید به همین اندازه از ادامه تحصیل محروم شود؟ پاسخ عمر رفته او را چه کسی می‌دهد؟ کدام قانون؟ البته ما از قوه قضاییه به خاطر ایجاد دادگاه ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده ترنس‌ها تشکر می‌کنیم. اما همین دادگاه نیز نواقصی دارد که بهتر است ترمیم شود، چون موانعی را  در سیر درمان بچه‌ها ایجاد می‌کند.

بهنوش بختیاری

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید