میزان افسردگی در افراد مختلف با توجه به ماه تولد متفاوت است. برخی افراد متولد ماهی هستند که بیشتر مستعد افسردگی می باشند.

متولدین این ماه ها به ترتیب زودتر دچار افسردگی خواهند شد

به گزارش سلام نو؛ پی بردن به معنای زندگی نیاز به تجربه های زیادی دارد اما جالب است بدانید؛ این که ما در چه ماهی متولد شده ایم، بسیار حائز اهمیت است و باعث می شود که هر کدام تعریف متفاوتی از زندگی داشته باشیم.

بسیاری از ما زندگی را خیلی ارزشمند می دانیم و بیشتر دچار افسردگی و ناراحتی و غم می شویم. در این قسمت به شما توضیح خواهیم داد که افراد متولد چه ماهی بیشتر مستعد افسردگی هستند.

تیر

تیر ماهی ها اگر خوب به نظر نرسند، غمگین ترین افراد دنیا خواهند شد. آن ها به شدت مودی و احساساتی هستند و معمولاً از ماه های دیگر بیشتر مستعد افسردگی خواهند بود. تیر ماهی ها به شدت به ظاهر خود اهمیت می دهند. اگر به حالت ایده آل خود به نظر نرسند، قطعاً در مسیر افسردگی قرار می گیرند. اگر در دوران افسردگی بتوانند ظاهر خود را بهبود ببخشند، همه چیز برای شان تغییر پیدا می کند و حالشان خوب می شود.

مهر

مهر ماهی ها در سکوت، غم و غصه می خورند. اگر نتوانند زندگی را کنترل کنند، افسرده می شوند. گاهی اوقات به شدت سردرگم هستند. احساسات شان خیلی زود تحت تاثیر قرار می گیرد. در مورد حس و حالی که دارند، سردرگم می شوند. اگر کنترل کافی در زندگی خودشان داشته باشند، نمی توانید به آن ها نزدیک شوید، زیرا حال خوشی نخواهند داشت و همین باعث اضطراب و افسردگی در آن ها خواهد شد.

اسفند

اسفند ماهی ها به شدت روی خانواده حساس هستند. اگر نتوانند شرایط خوبی را برای خانواده فراهم کنند، دچار افسردگی می شوند. آن ها به سنت و فرهنگ اهمیت زیادی می دهند. اگر احساس کنند که مسیر خانوادگی شان از مسیر سنتی خارج شده است، مستعد افسردگی خواهند شد. آن ها به شدت حساس هستند و این حساسیت ها باعث می شود که بیشتر شکننده باشند. معمولاً مشکلات خانوادگی خیلی زود آن ها را از پا در می آورد.

اردیبهشت

اردیبهشت ماهی ها اگر فکر کنند که در جایی گیر کرده اند و نمی توانند کاری انجام دهند، سریعا افسرده می شوند. آن ها دوست دارند که کمی آزادی داشته باشند و در شرایط راحتی قرار بگیرند. در غیر این صورت کلافه خواهند شد. زمانی که بدانند در جای غلط قرار گرفته اند اما نمی توانند هیچ کاری انجام دهند، افسردگی می گیرند و کمبود تحرک و کمبود تنوع نیز باعث افسردگی در آن ها خواهد شد.

شهریور

شهریور ماهی ها هنگامی که در مورد زندگی شخصی خودشان فکر می کنند، افسرده می شوند زیرا نگرانی به آن ها غلبه می کند. آن ها از فراز و فرود های زندگی ترس دارند و همین باعث می شود که از لحاظ احساسی کمی درگیر باشند. شهریور ماهی ها بیش از حد در مورد هر چیزی فکر می کنند و سناریو های عجیب و غریب در ذهن خود می سازند که گاهی اوقات به بحران ختم می شود و همین افکار منفی می تواند باعث افسردگی شدید در آن ها باشد.

آبان

ترس و نگرانی در آبان ماهی ها منجر به افسردگی خواهد شد. آن ها دوست دارند که یک زندگی بدون ترس داشته باشند. هر کاری را که می خواهند انجام دهند و ثمره تلاش هایشان را ببینند اما استرس بیش از حد شاید آن ها را از پیشرفت باز بدارد. ترس از مرگ و انتهای زندگی هم می تواند عامل افسردگی آبان ماهی ها باشد.

خرداد

خرداد ماهی ها تا حدی مستعد افسردگی هستند اما این ویژگی در آن ها خیلی شدید نیست. اگر به آنچه که می خواهند نرسند، ممکن است دچار افسردگی شود. زمانی که دل شان می شکند، خیلی طبیعی است که حس افسردگی بر آن ها غلبه کند. اگر در عشق خیانت ببینند، هم خیلی سخت با این موضوع کنار می آیند اما راحت تر از شش ماه قبلی؛ خودشان را پیدا می کنند.

فروردین

فروردین ماهی ها در صورتی که نادیده گرفته شوند، افسرده خواهند شد. اگر تنها باشند و احساس کنند که توجهی از سمت دیگران دریافت نمی کنند، احتمال افسردگی در آن ها وجود دارد. اگر توجه همسرشان به آن ها نباشد، احتمالاً خیلی زود افسرده می شوند. نیاز به تایید دیگران دارند و اگر این تأیید را نگیرند، کمی در خودشان فرو می روند.

دی

دی ماهی ها با بالا رفتن سن احساس افسردگی می کنند و نمی توانند بپذیرند که پیر شدن فرایندی طبیعی است و همه انسان ها آن را تجربه خواهند کرد . دی ماهی ها معمولاً خیلی زود سراغ جراحی زیبایی می روند تا ظاهر خود را تغییر دهند اما دیر یا زود متوجه می شوند که پیر شده اند و باید این موضوع را قبول کنند و ممکن است در چنین حالتی ناامیدانه افسرده شوند.

مرداد

اگر مرداد ماهی ها به چیزی که می خواهند نرسند، فرقی ندارد که آن چیز یک شخص، یک شیء، یک شغل یا یک ایده باشد، حس ناراحتی شدیدی را تجربه خواهند کرد. مرداد ماهی ها دوست دارند که تحت کنترل باشند. زمانی که اتفاقات طبق برنامه آن ها پیش نرود، ممکن است به افسردگی خفیف دچار شوند اما باز هم می توانند خودشان را پیدا کنند.

آذر

تنها بودن بزرگترین محرک افسردگی برای آذر ماهی ها خواهد بود. در صورتی که دیگران فکر می کنند آذر ماهی ها خیلی راحت با تنهایی کنار می آیند اما آن ها در درون خودشان از تنهایی می ترسند. اما اگر تنها نباشند و یک زندگی معمولی داشته باشند، احتمال افسردگی در آن ها بسیار کم است. از طرفی اگر افسرده شوند، خیلی زود می توانند همه چیز را به شرایط عادی برگردانند.

بهمن

بهمن ماهی ها دوست ندارند از دیگران بشنوند که اشتباه کرده اند. آن ها دوست دارند همیشه مورد تایید دیگران قرار بگیرند. اگر از آن ها انتقاد شود، خیلی سخت انتقاد را قبول می کنند و این موضوع آن ها را ضعیف می کند. تنها چیزی که باعث افسردگی شان می شود، ناامیدی است اما از آنجایی که بهمن ماهی ها خیلی در احساسات خود عمیق نمی شوند؛ در نتیجه می توانند سریع طرز فکر مثبت را در خودشان ایجاد کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید