مسعود بادین مدیرعامل بیمه آسیا و رضا دولت آبادی مدیرعامل جدید بانک ملت با یکدیگر دیدار کردند.

بیمه آسیا و بانک ملت بر ادامه همکاری های خود تاکید کردند

به گزارش سلام نو؛ در پی انتصاب مدیرعامل جدید بانک ملت، مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در دیدار با  رضا دولت آبادی ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان مدیرعامل جدید این بانک، بر ادامه تفاهم نامه بزرگ ترین بیمه و بانک خصوصی کشور تاکید کرد.

مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به تاثیرگذاری اهرم های بانکی، بورس و بیمه در بازار سرمایه، گفت: همکاری و تعامل بانک و بیمه در شرایط فعلی اقتصادی کشور می تواند تاثیر مثبتی در رونق بازار و فعالیت های اقتصادی کشور داشته باشد.

بنا بر این گزارش، مدیرعامل بانک ملت نیز در این دیدار با اشاره به توانمندی بیمه آسیا در صنعت بیمه اظهار داشت: اینجانب و آحاد خانواده بزرگ بانک ملت آمادگی کامل دارد تا خدمات بانکی مورد نیاز آن مجموعه معظم را در راستای تحقق اهداف عالیه هر دوسازمان و ارتقای سطح تعاملات دو جانبه به بهترین نحو ممکن، ارائه نماید.

رضا دولت آبادی با اشاره امضای تفاهم نامه بزرگ بین بیمه آسیا و بانک ملت، از همکاری این بانک با خوشنام ترین شرکت بیمه در کشور ابراز خرسندی نمود و بیمه آسیا را شرکتی مورد اعتماد عموم مردم و توانمند توصیف کرد.

گفتنی است، چندی پیش تفاهم نامه همکاری بین بیمه آسیا و بانک ملت به عنوان بزرگ ترین بیمه و بانک خصوصی کشور منعقد شد که هدف از آن افزایش رضایتمندی مشتریان، بهینه سازی فرایند امور مالی، سودآوری بیشتر و افزایش بهره وری است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید