تیم جنایی و کارآگاهان پلیس جسد یک زن را در پراید سفید رنگ در غرب تهران پیدا کردند.

کشف جسد خون آلود زن تهرانی در پراید

قتل در پراید امروز صبح رقم خورد و در ماجرای قتل در پراید یک زن کشته شد. ماموران پلیس برای تحقیقات قتل در پراید به محل حادثه اعزام شدند. انگیزه قتل در پراید مشخص نیست و تحقیقات برای دستگیری عامل قتل در پراید در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، ساعت ۸ صبح شنبه ۶ آذر ماه، ماجرای کشف جسد زن جوانی در یک پراید سفید رنگ در خیابان نیرو در خیابان سازمان آب از سوی مردم به کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا گزارش شد.

با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی همراه با مصطفی واحدی بازپرس شعبه ۱۱ دادسرای امورجنایی در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

کشف جسد خون آلود زن ۴۰ ساله

تیم جنایی و کارآگاهان پلیس به محض ورود به محل حادثه با جسد خون آلود زن ۴۰ ساله ای پشت فرمان پراید مواجه شدند. تحقیقات ابتدایی نشان داد مقتول درحالی که یک طناب بر روی گردنش انداخته شده بود از ناحیه سینه هدف ضربات چاقو قرار گرفته است.

بررسی های تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی نشان داد مقتول اهل جوانرود و از غرب کشور به تهران آمده است که در خیابان نیرو  در خودرو پراید کشته شده است.

کارگر فضای سبز که ماجرای پیدا شدن جسد زن جوان در پراید را به پلیس مخابره کرد در تحقیقات ماموران گفت: خودروی پراید از شامگاه جمعه در این محل پارک شده بود اما من توجه ای به آن نداشتم تا اینکه صبح وقتی از کنار آن رد شدم با جسد زن جوان روبرو شدم و قبل از آن ندیدم چه کسی سوار بر آن بوده است.

بنابراین گزارش، با دستور مصطفی واحدی بازپرس ویژه قتل شعبه ۱۱ دادسرای امورجنایی جسد زن جوان برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت در دستور کار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید