پاریس از زیباترین شهرهای جهان است با دیدنی‌های جالب بسیاری که فقط در اینجا می‌توانید ببینید. شمار زیادی از گردشگران از نقاط مختلف جهان برای بازدید از آن می‌آیند تا در این شهر زیبا خاطرات فوق‌العاده‌ای داشته باشند.

راهنمای جامع پاریس در کریسمس!

کریسمس در پاریس می‌تواند واقعاً جادویی و جذاب باشد. از اواسط نوامبر به بعد، پایتخت به منظره‌ای زمستانی تبدیل می‌شود: منظره‌ای مملو از چراغ‌های خیره کننده که بی‌وقفه چشمک می‌زنند، همچنین تزئینات ویترین مغازه‌ها و بازارهای شاد که واقعاً زیباست. چه به طور رسمی تعطیلات را جشن بگیرید یا صرفاً از جشن‌های فصلی لذت ببرید، در پایان سال چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد.

مردم محلی معمولاً کریسمس را در پاریس با خانواده و دوستان جشن می‌گیرند، در کنار یک وعده غذایی خوشمزه که از غذاهای سنتی فرانسوی و برخی غذاهای لذیذ تشکیل شده است. البته، شیرینی‌های خوشمزه مخصوص جشن نیز وجود دارد. افراد مذهبی نیز دوست دارند در مراسم کریسمس شرکت کنند.

بازارهای سنتی کریسمس، پیست‌های اسکیت روی یخ در فضای باز و ویترین فروشگاه‌های بزرگ که با تزئینات زیبا و فانتزی می‌درخشند، از جمله لذت‌هایی هستند که در اواخر نوامبر یا دسامبر از پایتخت دیدن می‌کنند. اگر می‌خواهید کریسمس را در پاریس جشن بگیرید برای خرید بلیط هواپیما  با فلایتیو همراه باشید تا سفری رؤیایی را تجربه کنید.

در پایان سال، شهر نورها به طور کامل به نام خود عمل می‌کند و خیابان‌ها با رنگ‌های درخشان و تزئینات فوق‌العاده روشن می‌شوند. ده‌ها خیابان اصلی، میدان و مکان‌های دیدنی دیگر مورد استقبال جشن قرار می‌گیرند. از اواسط نوامبر تا اوایل ژانویه، پاریس با تزئینات کریسمس خود تزئین شده است. درختان با چراغ‌های چشمک زن پوشیده شده‌اند و تزئینات رنگارنگ در سراسر خیابان‌ها نصب شده است. بیشتر مناطق پاریس برای فصل جشن، درخشش بیشتری دارند، اما برای دیدن بیشتر این زیبایی‌ها، به خیابان‌های شلوغ شانزلیزه معروف بروید.

سفر به پاریس در زمستان، زمانی که شهر چراغ‌ها با هزاران لامپ چشمک زن حتی روشن‌تر می‌شود، جادوی بیشتری دارد. در همه جای پاریس کارهای جشن در جریان است، از دیدن ویترینی‌های بزرگ مغازه‌ها و گشت و گذار در بازارهای کریسمس گرفته تا چرخش در یک پیست یخ در فضای باز؛ بنابراین شال و دستکش خود را بیرون بیاورید و بهترین کارهایی که در کریسمس در پاریس انجام می‌شود را کشف کنید. در تعطیلات کریسمس با خرید بلیط هواپیما پاریس از فلایتیو سفری بی‌نظیر و خاطره‌انگیز داشته باشید.

آب و هوای پاریس در زمستان معمولاً نسبتاً معتدل است، اگرچه ممکن است در شب یخبندان شود و چند بار باران یا رگبار باران می‌بارد؛ اما این شهر کافه‌های دنج و جذابی دارد، بنابراین همیشه می‌توانید مکانی گرم و دلپذیر پیدا کنید.

فروشگاه‌های بزرگ پاریس برای کریسمس با ویترین‌های جشن و شگفت‌انگیزی پوشیده می‌شوند. دکوراسیون هر سال موضوع متفاوتی دارد و دارای نور، انیمیشن، موسیقی و مقدار زیادی برف و درخشش هستند.

محبوب‌ترین بازارهای کریسمس در پاریس بازار کریسمس برج ایفل، بازار کریسمس تروکادرو و بازار کریسمس تویلری هستند.

راهنمای جمع پاریس در کریسمس!

برخی از ساختمان‌های پاریس کنسرت‌های جشن را در حوالی کریسمس برگزار می‌کنند. کنسرت‌های کلاسیک در کلیساهای مختلف برگزار می‌شود، اما از همه دیدنی‌تر، سنت شاپل است. دیوارهای این کلیسای کوچک به سبک گوتیک از ۱۶ پنجره بزرگ شیشه‌ای رنگی تشکیل شده است که بیش از ۶۰۰ متر مربع را پوشش می‌دهد. وقتی نوازندگان در حال نواختن هستند و نور به پنجره‌ها می‌تابد و آن‌ها را درخشان می‌کند، جادویی است.

راهنمای جمع پاریس در کریسمس!

کریسمس مسحور کننده و فریبنده را در دیزنی لند پاریس نیز می‌توانید جشن بگیرید. فصل جشن دیزنی با نمایش‌ها و رژه‌های کریسمس و همچنین بازارها، نمایش‌های نور، خیابان‌های پر از تزئینات و همه شخصیت‌های دیزنی مورد علاقه شما ادامه دارد.

راهنمای جمع پاریس در کریسمس!

دنیای دیزنی هرگز به اندازه زمانی جادویی نیست که دیزنی لند لباس‌های کریسمس خود را می‌پوشد و درهای خود را برای جشن کریسمس و سال نو باز می‌کند. برای لذت بردن پیر و جوان، شخصیت‌های دیزنی و بابانوئل هر سال در پارک هستند و شما می‌توانید با خانواده، گروهی از دوستان و یا حتی به عنوان یک زوج برای لذت بردن از جاذبه‌ها، نمایش‌ها و سایر کارهای ارائه شده توسط شخصیت‌های جادویی بیایید. چه برای کریسمس باشد و چه در شب سال نو، می‌توانید تزئینات تحسین برانگیز کریسمس را تماشا کنید، با میکی، مینی و بابانوئل ملاقات کنید، در نمایش‌هایی شرکت کنید که مخصوصاً برای این مناسبت سازماندهی شده‌اند و به رژه معروف کریسمس فکر کنید. رستوران‌های متعددی نیز باز هستند که به شما امکان می‌دهند در شب کریسمس یا سال نو شام بخورید و می‌توانید در هتل‌های پارک اقامت کنید تا از این تجربه لذت ببرید. رویدادهای شب کریسمس و شب سال نو هر سال برگزار می‌شوند تا بتوانید از انیمیشن‌ها لذت ببرید و قهرمانان دوران کودکی خود را ببینید.

پاریس مجموعه وسیعی از رستوران‌ها را به شما پیشنهاد می‌کند که به شما این امکان را می‌دهد تا در سفر طعم یک غذای خوب را بچشید. شما می‌توانید غذای خود را انتخاب کنید و به یک سفر دریایی شام بروید تا از سفر در رودخانه سن (Seine) لذت ببرید.

راهنمای جمع پاریس در کریسمس!

یکی از مکان‌های دیدنی کریسمس در پاریس که نباید از دست داد، برج ایفل معروف است که در شب نورانی و درخشان است.

راهنمای جمع پاریس در کریسمس!

مکان دیگری که ارزش دیدن در شب را دارد تپه مونمارتر (Hill of Montmartre) است. این مکان منظره زیبایی را به نمایش می‌گذارد که در آن همه جا روشن شده است.

راهنمای جمع پاریس در کریسمس!

برای تعطیلات کریسمس مجموعه فوق‌العاده‌ای از خوراکی‌های شیرین همچون ماکارون‌های منحصر به فرد و جعبه‌های شکلات برای لذت بردن رونمایی می‌شود. برای زیباتر کردن میزهای تعطیلات، غذاهای خوشمزه‌ای که مخصوص تعطیلات نیز وجد دارد.

یکی از دسرهای خوشمزه و سنتی مخصوص کریسمس کیک بوش د نوئل (Bûche de Noël) است. کیک بوش د نوئل یک سنت کریسمس فرانسوی است که به قرن نوزدهم باز می‌گردد. این کیک نمایانگر کنده چوبی است که خانواده‌ها در شب کریسمس می‌سوزانند. سوزاندن چوب یول (yule log) نماد سال نو بود و برای خانواده خوش شانسی به همراه داشت. این کیک یک سنت خوشمزه است که می‌توانید آن را تقریباً از تمام قنادی‌ها تهیه کنید.

راهنمای جمع پاریس در کریسمس!

بعد از تمام شیرینی‌ها، شکلات‌ها و غذاهای کریسمس، کمی ورزش همیشه ایده خوبی است. اسکیت روی یخ یک فعالیت سرگرم کننده و محبوب در طول کریسمس در پاریس است و شما می‌توانید بسیاری از پیست‌های اسکیت روی یخ را برای تعطیلات پیدا کنید. در اینجا لیستی از محبوب‌ترین پیست‌های اسکیت روی یخ در پاریس در زمان کریسمس آمده است:

· تور ایفل: در طبقه اول برج

· Grand Palais: زیر گنبد شیشه‌ای

· Hôtel de Ville: درست روبروی ساختمان زیبا

· Grande Arche: در بالای طاق Grande با منظره‌ای عالی از پاریس

· Jardin des Tuileries: داخل بازار کریسمس

· گالری لافایت: روی پشت بام!

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید