بهمن دیزل بزرگترین تجاری ساز کشور از فروش ویژه کامیونت شیلر ۶ تن خبر داد.

اعلام شرایط فروش فوری کامیونت شیلر بهمن دیزل / قیمت کامیونت ۶ تن شیلر چند؟

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، بهمن دیزل اعلام کرد فردا ساعت ۱۰ صبح هفتم آذر ماه، فروش کامیونت شیلر ۶ تن بدون کاربری آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۶ چهاردهم آذر ماه ماه یا تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت.

بر این اساس کامیونت ۶ تن شیلر با قیمت ۸۳۹ میلیون تومان و به ‌صورت نقدی در شرایط فروش فوری بهمن دیزل به فروش می رسد. فروش به صورت اینترنتی بوده و متقاضیان می توانند از طریق وبسایت گروه بهمن (www.bahman.ir) اقدام کنند. تحویل این خودروها هفته آخر دی ماه اعلام‌ شده است.

در این روش فروش امکان ثبت نام تنها برای افراد بالای ۱۸ سال و دارای گواهینامه معتبر مجاز است و صلح به غیر امکانپذیر نمی باشد.
گفتنی است کامیونت شیلر از یک پیشرانه کامینز بهره می‌برد و نسبت به رقبای خود سبک‌تر بوده، دید وسیع‌تر داشته و از همه مهم‌تر قیمت کمتری نیز دارد.

این کامیونت از سیستم ترمز بادی، ترمزABS، ابعاد قابل‌قبول برای انواع کاربری و حداقل شعاع گردش ٦.٤٥ متری بهره می‌برد. این خودرو ۳۷۶۰ سی سی حجم موتور دارد که می‌تواند ۱۴۱ اسب بخار در ۲۶۰۰ دور در دقیقه تولید کند. پیشرانه این کامیونت ۴ سیلندر خطی سوپاپ بالا و مجهز به توربو شارژ و اینتر کولر است.شاسی این کامیونت نردبانی و طول ۶۴۹۵ میلی‌متر، عرض ۸۵۰ میلی‌متر و ضخامت ۶ میلی‌متر است.

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    0 0
    حیف این همه پول بدی گاری بخری حضرت عباسی با چه رویی این قیمتا را میدین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید